וול סטריט ננעלה בעליות על רקע התאוששות הנפט

מחירי הנפט עלו בכ-2.9% לאחר הנפילות בשבועיים האחרונים ■ מאקרו: מדד המחירים לצרכן לחודש נובמבר נותר ללא שינוי בהתאם לצפי ■ האם הפד יעלה מחר את הריבית לראשונה מאז 2006?

וול סטריט / צילום: יוסי ניסן
וול סטריט / צילום: יוסי ניסן

יום המסחר בוול סטריט ננעל תוך עליות במדדי המניות (ג'), בהמשך לעליות בבורסות אירופה והתאוששות במחירי הנפט. גם אתמול היו עליות בוול סטריט בתום יום מסחר תנודתי במיוחד ובהמתנה להחלטת הריבית הגורלית מחר.

 

מחיר חבית נפט מסוג WTI ננעל בעלייה של כ-2.9% ל-37.3 דולר. אתמול מחיר חבית נפט מסוג ברנט ירד והנפט מסוג WTI עלה. המחירים עדיין נמוכים ב-31% משנה שעברה.

בשוק עדיין ממתינים להחלטת הריבית מחר של הפדרל ריזרב, שבה הוא צפוי לפי רוב ההערכות להעלות את הריבית לראשונה מאז 2006. בשוק ממתינים לראות את תוואי המשך העלאות הריבית שהפד ידבר עליו, וגם את "טון הדיבור" של הבנק המרכזי בהודעה. 

 

בזירת המאקרו פורסם ב-15:30 מדד המחירים לצרכן לחודש נובמבר, שנותר ללא שינוי בהתאם לצפי, לאחר עלייה של 0.2% בחודש הקודם.  

באותה שעה פורסם מדד האמפייר סטייט לחודש דצמבר, שעמד על רמה שלילית של 4.6 נק' בפעילות הייצור באזור ניו יורק, לאחר שעמד על רמה שלילית של 10.7 נק' בחודש הקודם.

בין המניות שבלטו היום נציין את וריפון  שדיווחה על תוצאות טובות מהתחזיות. מניית גו-פרו  נסחרת בעלייה לאחר ירידה חדה אתמול. 

מניות האנרגיה, ביניהן אקסון מובייל  ושברון, רשמו עליות חדות על רקע עליית מחיר הנפט.

 FactSet Research Systems (סימול FDS) דיווחה היום על תוצאות הרבעון השלישי. 

חברת F5 Networks  נסחרה להיסחר על רקע התפטרות המנכ"ל.

טאואר   זכתה להמלצה אוהדת מבית ההשקעות אופנהיימר: "תשואת יתר" במחיר יעד של 20 דולר למניה - פרמיה של 40% על מחיר השוק.