הזדמנות שנייה

הסדרה "סקס סמים ורוקנרול" בערוץ yes OH די מעניינת כדי שאחזור גם לפרק הבא

"סקס סמים ורוקנרול", יום ג' 21:30, ערוץ yes OH 

אלא אם כן קוראים לך מיק ג'אגר, הרי שיש מעט מאוד דברים עצובים יותר מרוקר מזדקן. הם רוצים שנאהב אותם בגלל המוזיקה, בגלל היצירה, אבל אנחנו אוהבים את החופש, את הפראות, את המין החופשי - כוכבי הרוק הם האלטר-אגו של כולנו.

ספק גדול אם אפשר לכנות את ג'וני רוק (דניס לירי שגם יצר את הסדרה) בתואר "כוכב רוק". הוא אמנם היה סולן של להקת ה"הית'נס" (הדמיונית), אי-שם בשנות ה-80, אבל מאחר שזו התפרקה אחרי תקליט אלמותי אחד, הוא היה שקוע בלחיות חיי כוכב רוק פרועים (מה שמלכתחילה פירק את הלהקה).

והנה כחלוף 25 שנה, הוא מקבל צ'אנס נוסף להצלחה, שלא לומר לאהבה, כאשר ג'יג'י ביתו, שעמה יש לו יחסים רעועים בלבד, מציעה לו הצעה עסקית שקשה לסרב לה: הוא יקים מחדש את הלהקה, היא תחליף אותו כזמרת, והוא יקבל הזדמנות לכתוב את החומר החדש, בעוד הקריירה שלה נוסקת.

לאט-לאט הוא לומד על קשיי החיים של רוקר מזדקן בתעשייה וכמובן - על לעשות משהו למען מישהו אחר זולת עצמו.

קשה לי לגבש דעה על הסדרה בעקבות פרק אחד בלבד, אבל היא די מעניינת כדי שאחזור גם לפרק הבא. 

* ציון: 8 

וכמה סרטים לא רעים לאמצע השבוע

הילדים הלכו לישון בשעה סבירה, אות וסימן הוא לחזרה לשגרה ברוכה (לפחות עד חופשת הפסח, אם מתייחסים לפורים כאל משהו זניח יחסית), וסוף-סוף זכיתם לחלקת אלוהים הקטנה שלכם מול הטלוויזיה.

הנה כמה סרטים להעביר איתם ערב ראשון של חופש להורים: חובבי האקשן יוכלו להתענג על "משחק הדמים" (ערוץ הוט פריים, 22:30) - הסרט הראשון והכי פחות גרוע בסדרת "רמבו", ובו הלוחם השתקן ממלחמת וייטנאם נרדף על-ידי שריף מקומי שנטפל אליו על לא עוול בכפו. כישורי הלחימה שלו מבטיחים שכל העיר תסבול מזעמו. יש בסרט הזה מידה של אותנטיות, של חיילים לשעבר שמצאו את עצמם מנוכרים מהחברה שבשמה יצאו לקרב. חבל שהמשך הסדרה נגרר יותר ויותר לכיוון מה שמכונה "בי מוביז".

חובבי הדרמה מוזמנים להזיל דמעה מול "אשמת הכוכבים" (ערוץ yes2, ב-22:00), החדש יחסית, על רומן בין חולה סופנית הצמודה לבלון חמצן וצעיר שהיא פוגשת בקבוצת התמיכה אליה היא הולכת. למרות שהכוונה המוצהרת היא לסחוט דמעות - תתפלאו, אבל זה מצליח.

ועבור אלה שהעובדה שהילדים כבר ישנים מעוררת אותם לסוג אחר של פעילות, הרי שבמסגרת פרויקט "בין הסדינים" של ערוץ yes3 ישודר הסרט "מיס ג'ולי", על רומן בין בת הרוזן ומשרת באחוזתה. נשמע קצת כמו סיפורה המשמים של ליידי צ'טרלי, אבל בימוי מוצלח של ליב אולמן מעניק לסרט הזה תנופה.