הרשת החברתית: אייל רביד ואילון זרמון מרימים כוסית

משפחת חינאווי מרשת wine & more אירחה אנשי עסקים באירוע השמפניות השנתי של הרשת ■ וגם: מה העניקו שמעון פרס ופיני גרשון לראש ממשלת אלבניה?

וואסים חינאווי ואייל רביד/ צילום: שרי חיימזון
וואסים חינאווי ואייל רביד/ צילום: שרי חיימזון

למען האחדות

משפחת חינאווי מרשת wine & more אירחה אתמול (ג') אנשי עסקים באירוע השמפניות השנתי של הרשת.

באו להרים כוסית לקראת השנה האזרחית החדשה, אייל רביד, מנכ"ל ובעלים של הרשת ויקטורי; משה מנו, מנכ"ל מנו ספנות; אילון זרמון; שלמה מעוז; השף אידי ישראלוביץ; ואחרים.

בשיאו של הערב, וואסים חינאווי, מבעלי הרשת, חלץ את השמפניה היוקרתית ארמנד דה ברניאק ואיחל לכולם שנה של אחדות ושלום. ונאמר אמן.

 

וואסים חינאווי ואייל רביד/ צילום: שרי חיימזון
 וואסים חינאווי ואייל רביד/ צילום: שרי חיימזון

כדורסל 1: סל של חסויות

קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט בישראל, תעניק חסות למינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, ליגת אתנה ווינר.

שיתוף-הפעולה ומתן החסות יכלול תמיכה בפעילויות המרכזיות של מינהלת הליגה ובאוהדי הקבוצות באמצעות הסעות אוהדים למשחקים. מדי חודש שחקנית מצטיינת של הליגה תהנה מרכב לסוף שבוע.

על ההסכם חתמו יו"ר מינהלת ליגת אתנה, איריס שטרק; ואורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת.

 

רוח איריס שטרק יור מנהלת ליגת  אתנה ווינר ואורי להב מנכל קבוצת סמלת / צילום: פלאש 90
 רוח איריס שטרק יור מנהלת ליגת אתנה ווינר ואורי להב מנכל קבוצת סמלת / צילום: פלאש 90

כדורסל 2: שחקן חיזוק

הנשיא לשעבר שמעון פרס נפגש עם ראש ממשלת אלבניה, אדי ראמה, והעניק לו, ביחד עם פיני גרשון, המנהל המקצועי של הנבחרת, גופיית כדורסל רשמית של נבחרת ישראל ששמו של ראמה מוטבע עליה.

פרס זכה לקבל מדלייה של כבוד מהאורח, שהגיע לביקור ממלכתי בישראל וציין את הקשר המיוחד בין שתי המדינות הקטנות.

פרס, ראש ממשלת אלבניה ופיני גרשון/ צילום:מירי שמעונוביץ
 פרס, ראש ממשלת אלבניה ופיני גרשון/ צילום:מירי שמעונוביץ

 

עסקת נדל"ן

המולטי-מיליונר האמריקאי וגורו הנדל"ן רוברט שמין הגיע לביקור קצר בישראל, במטרה להעניק הרצאה בפני סטודנטים ויזמי נדל"ן בנושאים של השקעות נדל"ן, יזמות ועסקים.

באירוע שנערך אתמול בבית האקדמי באוניברסיטת תל-אביב ציין שמין כי השוק בישראל הוא שוק חזק שמתנהג אחרת מהשווקים בעולם, וכי המסר שלו לסטודנטים הוא לא לבחון את מצב השוק, אלא לבחון את העסקה היות ובכל שוק יש הזדמנויות.

באו לשמוע: רוני כהן, מנכ"ל קבוצת אלדר ,שלקחה חסות על האירוע; היזם אבי זיתוני; אוהד דנוס, יו"ר לשכת השמאים; הרשי פרידמן, בעל השליטה באזורים; דרור נגל, מנכ"ל אזורים; רון אבידן, מנכ"ל עופר השקעות; רועי גפני, מנכ"ל אפרידר; אסף אנגל, מנכ"ל הבית האקדמי; ואחרים.

בדרך לנובל?

השבוע חתמה קרן וולף על הסכם הבנות עם נציגים מדרום-קוריאה, במסגרתו יתקיים שיתוף-פעולה בין הקרן לבין IGE - ארגון דרום-קוריאני לקידום מצוינות במערכת החינוך. ההסכם חתם ביקור בין שבוע וסדרת מפגשים של הקוראינים עם אנשי חינוך בישראל.

אירוע החתימה נערך בביתה בסביון של חברת מועצת הקרן, ד"ר ציפי לנדאו, בנוכחות שגריר דרום קוריאה בישראל, לי גן-טה; ד"ר ליאת בן-דוד, מנכ"לית קרן וולף; זאב אבלס, יו"ר חבר הנאמנים של הקרן ויו"ר בנק אגוד; מרק סופר, מנכ"ל משרד החוץ לאסיה ולפסיפיק; חזקי אריאלי, מנכ"ל Global Excellence; נאמני וחברי הקרן: דליה רבין, עו"ד יהושע נאמן, אדריכל אמנון רכטר, טליה אהרוני, פרופ' חגי נצר וד"ר חנה קנטי.

קרן וולף תכריז בקרוב מי הם ששת הזוכים בפרס וולף בסך 100,000 דולר לשנת 2016. כשליש מזוכי פרס וולף לאורך השנים זכו לאחר מכן גם בפרס נובל, כך שיש למה לצפות.

 

לי גן טה שגריר קוריאה וציפי לנדאו /צילום: נעמה מרינברג
 לי גן טה שגריר קוריאה וציפי לנדאו /צילום: נעמה מרינברג

לוקחים ללב

עשרות אנשי עסקים, רופאים בכירים ומנכ"לים של חברות היי-טק וציוד רפואי הגיעו לאירוע הגאלה של כנס הקרדיולוגיה הבינלאומי ICI, שנערך בתל-אביב לציון 20 שנה להיווסדו, לרגל האירוע הגיעו למעלה מ-2,000 מבקרים מרחבי העולם.

אורח הכבוד בכנס היה מייק מהוני, נשיא חברת בוסטון סיינטיפיק העולמית, שסיפר כי ביום אחד בישראל הוא ראה יותר חברות טכנולוגיה מבטיחות מאשר בכל השנתיים האחרונות.

בין הנוכחים: יושבי-ראש כנס ICI, פרופ' רפי ביאר, מנכ"ל רמב"ם; ופרופ' חיים לוטן, מנהל מערך הלב בהדסה; יו"רית הכנסת לשעבר, דליה איציק; רמי לוי; ואחרים.

על הבמה שיעשע את האורחים חנוך רוזן, שבמסגרת ההכנות למופע הוזמן לצפות בצנתור אמיתי בבית-חולים.

 

מייק מהוני נשיא בוסטון סיינטיפיק ויושבי הראש שלICIפרופ' חיים לוטן ופרופ' רפי ביאר/צילום: חן דמארי
 מייק מהוני נשיא בוסטון סיינטיפיק ויושבי הראש שלICIפרופ' חיים לוטן ופרופ' רפי ביאר/צילום: חן דמארי