מודעת גיוס עובדים של משרד זרמון, שפנתה לגברים בלבד, עוררה סערה בענף הפרסום - והציתה את הדיון על הנטייה להשתמש בקמפיינים בלשון זכר בלבד • בשיחה עם גלובס מציעות המנהלות הבכירות בענף גישה חלופית, ותולות תקווה בדור הצעיר שיחולל את השינוי
היקף התקציב יעמוד על 5 מיליון שקל לשנה • רונית רפאל קנתה את הרשת באוגוסט האחרון, לאחר שזו קרסה, תמורת מיליון שקל בלבד
הדרישה של איגוד הפרסום מיפעת להפסיק לדרג את משרדי הפרסום תוך איום בפנייה לבית המשפט, החלה להתגלגל בעקבות עימות של זרמון עם אנשי יפעת ■ כשהצדדים לא הגיעו להסכמה, הציע זרמון בישיבה של האיגוד לנקוט צעדים משפטיים - וההצעה התקבלה ברוב מוחץ
כך קבע ביהמ"ש ■ מדובר בקמפיין שבו שימשה הזמרת נינט טייב כפרזנטורית של המותג דלתא כחלק ממהלך מיתוג מחדש - קמפיין שהפך למריבה בין שני המשרדים
החברה עורכת סדרת פגישות עם משרדים כדי לענות על הצרכים החדשים של הקבוצה
אילון זרמון מצטרף לשיח העיסוק במשקל, בהשקה מחודשת בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
את המותג, שיתחרה בדומינו'ס פיצה ובפיצה האט, הביא לישראל היזם אסף גרינברג
משפחת חינאווי מרשת wine & more אירחה אנשי עסקים באירוע השמפניות השנתי של הרשת ■ וגם: מה העניקו שמעון פרס ופיני גרשון לראש ממשלת אלבניה?
זאת לאחר חודשים ספורים של עבודה משותפת ■ היקף תקציב הפרסום של מנו ספנות עומד על כמיליון דולר בשנה
טוען לגניבת קריאייטיב בקמפיין דלתא בכיכובה של נינט טייב, שלדבריו "נבחרה לקמפיין בהמלצת משרד זרמון ובתיווכו הבלעדי" ■ חומסקי: "התביעה מגוחכת"
עירית שטראוס מפרגנת למנהל להקת בת-שבע ■ עמרי פדן מגיע לאיצטדיון רמת-גן ■ מאיר שמגר בוחר ■ וגם: גיא קלנר שוקל לרוץ לכנסת
אמש נסגר החוזה, לפיו אילון זרמון ירכוש את חלקו של הדר גולדמן במשרד הפרסום ■ הצדדים סירבו לחשוף את שווי העסקה ■ גולדמן: "טרם החלטתי לאן מועדות פניי"
מסתמן כי זרמון ירכוש את חלקו של גולדמן במשרד הפרסום ■ ב-2011 דורג זרמון-גולדמן במקום ה-14 בדירוג משרדי הפרסום, לאחר ירידה של 28% בהיקפיו
שיטת העמלות בענף הפרסום יצרה כאוס, ויש המייחסים לה גם את קריסת המדיה ■ חלק מבכירי הענף סבורים כי אימוץ המודלים האלטרנטיביים כבר מעבר לפינה, ואחרים בטוחים שדבר לא ישתנה ■ האם יש סיכוי לשינוי שיטת התגמול בענף?
וינברגר יהפוך לשותף במשרד, ואילו אילון זרמון והדר גולדמן יהפכו ליו"רים משותפים ■ זרמון-גולדמן דורג במחצית הראשונה של 2011 במקום ה-13 בדירוג משרדי הפרסום בישראל
כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד
הדרת נשיםמגדרמקאןמשרדי פרסוםנשיםסטודיו Cרונית רפאלשוויון מגדריתקציב פרסום