דנה דנקנר: "אבא התנהג מדהים; אנחנו לא בעוצר"

נוחי דנקנר מגיב על התקרית המביכה במסעדת "פרונטו": "לא אחזור לשם" ■ בתו נשאלה למה המשפחה ממשיכה לצאת למסעדות יוקרה: "זה בסה"כ ללכת למסעדה, זה לא סוף העולם. אנו ממשיכים בחיינו, אנו לא בעוצר"

איש העסקים נוחי דנקנר מגיב לתקרית במסעדת "פרונטו" ולדברים שאמר השף דייוויד פרנקל, וטוען כי לא יבקר יותר במסעדה התל-אביבית.

"גמרתי להתעסק בעניין הזה", אמר דנקנר לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10. "אני לא רוצה להתעסק בזה, בסופו של דבר זה היה אירוע פעוט ויצא מפרופורציה, וצריך להירגע ולהרגיע".

כאשר נשאל דנקנר על הדברים שכתב נגדו פרנקל בפוסט באינסטגרם - שם טען כי דנקנר נהג בצורה לא נאותה לצוות המסעדה ואף הוסיף כי דנקנר התקשר להתנצל לאחר מכן - אמר דנקנר כי "אני חושב שהביקורת מוצדקת", תוך שהוא מתייחס לביקורת שנמתחה על פרנקל.

כזכור, במגזר העסקי היה מי שתקף את פרנקל בטענה כי אם דנקנר היה עדיין טייקון ואחד האנשים המשפיעים במשק, הוא לא היה זוכה ליחס כזה מצד פרנקל.

כאשר נשאל האם יבוא לבקר שוב במסעדה, ענה דנקנר: "אני לא חושב, אני מעריך שלא אבוא לשם יותר".

בתו של דנקנר, דנה, דיברה היום (ב') עם "הכול כלול": "שמעתי דברים טובים על הבחור (השף פרנקל), ומאוד הופתעתי לגלות שכך הוא התנהג. לא היה ולא נברא יחס משפיל מצידנו למלצרית - ואני מדברת בתור מלצרית לשעבר. אצלנו במשפחה אין מצב לזלזל במלצריות - זה האל"ף-בי"ת שלנו. הייתי שם, אני יודעת מתי לבקר את אבא שלי, אבל לא היה רבב בהתנהגותו. הייתה התנהגות מדהימה מהצד שלנו. ההתנהגות הלא הולמת הייתה של השף. לא הולמת את המסעדה, את השף, ובטח שלא מגיעה לנו. במיוחד שאנחנו במשפחה באמת מודעים מה זה לשרת אנשים".

דנה דנקנר נשאלה באשר לביקורת שנשמעה על אביה על איך זה הוא ממשיך ללכת למסעדות יוקרה במקום לשלם את חובותיו, ואמרה כי "זה בסך-הכול ללכת למסעדה, זה בסדר גמור, זה לא סוף העולם, אנחנו ממשיכים את חיינו - אנחנו לא בעוצר", אמרה.  

כתבות נוספות בנושא:

■  שף "פרונטו": משפחת דנקנר חצתה קו אדום בהשפלת המלצרית 

רוני מאנה על סילוק דנקנר מפרונטו: "שף מגעיל עם אוכל מגעיל - בושה"