הרביעית של מרדוק: איל המדיה התארס עם דוגמנית העבר ג'רי הול

הול, שניהלה מערכת יחסים של 20 שנה עם כוכב הרולינג סטונס מיק ג'אגר, ומרדוק, שהיה נשוי 3 פעמים בעבר, הכירו לפני 4 חודשים

רופרט מרדוק וג'רי הול / צילום: רויטרס
רופרט מרדוק וג'רי הול / צילום: רויטרס

חתונה נוצצת בדרך: דוגמנית העבר ג'רי הול ואיל המדיה רופרט מרדוק הכריזו על אירוסיהם 4 חודשים בלבד לאחר תחילת הרומן ביניהם.

מרדוק, יו"ר קונגלומרט המדיה ניוז קורפ, הכריז על אירוסיו בעמוד מודעות הלידה, הנישואים והפטירה של העיתון "דה טיימס" הבריטי, שהוא בעליו.

במודעה נכתב: "מר רופרט מרדוק, אביהם של פרודנס, אליזבת, לכלן, ג'יימס, גרייס וקלואי מרדוק, והגברת ג'רי הול, אימם של אליזבת, ג'יימס, ג'ורגי'ה וגבריאל ג'אגר, שמחים להודיע על אירוסיהם".

יהיו אלה נישואיו הרביעיים של מרדוק, 84, ונישואיה הראשונים של ג'רי, 59, שילדה 4 ילדים לכוכב הרולינג סטונס, מיק ג'אגר. נישואיה של הול לג'אגר ב-1990 בטקס הינדי שנערך באי באלי אינם תקפים בבריטניה.

העיתון הוסיף כי בני הזוג התארסו במהלך סוף השבוע, והצהירו בפומבי על אהבתם לאחר שנראו שלובי זרוע על השטיח האדום בטקס חלוקת פרסי גלובוס הזהב שלשום (א'). עם זאת, שום טבעת לא נצפתה על אצבעה של ג'רי כשפסעה על השטיח האדום לצדו של מרדוק במלון בוורלי הילטון.

האאוטינג הזוהר הזה התרחש יותר מ-3 חודשים, לאחר שנודע כי בין השניים התפתחה מערכת יחסים אחרי שאחותו ואחייניתו של מרדוק באוסטרליה הכירו ביניהם. שנתיים לפני ההיכרות נפרד איל המדיה מאשתו השלישית, וונדי דנג, לאחר 14 שנות נישואים.

פרידתו של מרדוק ב-2013 מאשת העסקים הסינית - שבה פגש במהלך תקופת התמחותה באחת מתחנות הטלוויזיה שלו - התרחשה בעקבות שמועות על "התאהבותה המטורפת" בראש ממשלת בריטניה לשעבר, טוני בלייר.

מערכת היחסים של הול עם מיק ג'אגר נמשכה 20 שנה והסתיימה ב-1999. לפני פגישתה עם ג'אגר ניהלה הול רומן עם בריאן פרי מרוקסי מיוזיק. לאחר פרידתם ניהלה מערכות יחסים עם גברים צעירים ממנה, כולל מפיק הסרטים ג'ורג' ווד, הבנקאי הלונדוני טים אטיאס והחבר האחרון שלה, המדען ארמנד לרוי.

לפני הרומן עם לרוי, התענגה הול על רומן לוהט עם המיליארדר ואיל הנדל"ן וורוויק המסלי.

על-פי דירוג "פורבס" ל-2015, מרדוק ומשפחתו מחזיקים בהון של 11.2 מיליארד דולר, מה שממקם אותו במקום ה-77 ברשימת עשירי העולם.

עתידה הפיננסי של הול נראה בטוח למדי. היא כבר מתגאה בעושר אישי שנאמד ב-15 מיליון דולר, וכעת היא עומדת גם להפוך ליורשת הונו של מיליארדר.

 

כל נשותיו של מרדוק
 כל נשותיו של מרדוק