פובליסיס תלווה ותעניק מימון לסטארט-אפים מ-90 מדינות

זאת לרגל חגיגות ה-90 להיווסדה ■ המהלך יכלול בחירת 90 סטארט-אפים ופרויקטים דיגיטליים מ-90 מדינות בעולם, כשכל אחד מהם יקבל ליווי של מומחי קבוצת פובליסיס בשיווק, תקשורת, ניהול וטכנולוגיה

מוריס לוי / צילום: תמר מצפי
מוריס לוי / צילום: תמר מצפי

לרגל חגיגות ה-90 להיווסדה, קבוצת הפרסום העולמית פובליסיס יוצאת ביוזמה למימון ותמיכה בסטארט-אפים. המהלך יכלול בחירת 90 סטארט-אפים ופרויקטים דיגיטליים מ-90 מדינות בעולם, כשכל אחד מהם יקבל ליווי של מומחי קבוצת פובליסיס בשיווק, תקשורת, ניהול וטכנולוגיה.

לתמיכה תצטרף תמיכה כלכלית - הפרויקטים הנבחרים יקבלו מימון בצורת השקעה, בסכום שינוע בין 10,000 אירו לפרויקט שעוד לא הושק - עד ל-500 אלף אירו לסטארט-אפים בשלבים מתקדמים יותר.

כדי לקחת חלק ביוזמה, נפתחה פלטפורמה דיגיטלית עולמית (www.publicis90.com) אליה יכולים להגיש מועמדות לקבלה לפרויקט סטארט-אפים, יזמים ועובדי קבוצת פובליסיס.

הנציג הישראלי בפרויקט, שירכז את הסינון בארץ ויקח חלק בתהליכי השיפוט הבינלאומיים, הוא מעין טירנגל, מנכ"ל משותף ב-mint, זרוע הטכנולוגיה מקבוצת פובליסיס ישראל.

מוריס לוי, יו"ר ומנכ"ל פובליסיס, מסר: "בהתאם לרוח המייסד של פובליסיס, מרסל בלושטיי- בלאנשט, הרעיון בתחרות הוא לסייע ליזמים צעירים להגשים את חלומם. לא רק באמצעות השקעה כספית אלא גם באמצעות העמדת משאבי הקבוצה לרשות היזמים לתקופה של שנה. במקום להביט אל העבר ולחגוג 90 שנות היסטוריה, החלטנו להביט אל העתיד ולהושיט יד ליזמים צעירים".