טמפו: תקציב גולדסטאר למנצ'; יינות ברקן לגדעון עמיחי

כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין מקאן ת"א לטמפו אחרי 13 שנה ■ היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים

בירה גולדסטאר  / צלם: אריאל ירוזלימסקי
בירה גולדסטאר / צלם: אריאל ירוזלימסקי

טמפו מהמרת על טאלנטים קריאטיביים: ל"גלובס" נודע כי אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יצטרפו משרדי הפרסום מנצ' ו-no no no yes למערך הפרסום של טמפו.

על-פי המתוכנן, תקציב הפרסום של מותג הבירה גולדסטאר יטופל במנצ', ותקציב יקבי ברקן יטופל ב-no no no yes. את שני המשרדים שעמם בחרה טמפו להתקשר מובילים אנשים המזוהים עם קריאייטיב בולט: יניב מלינרסקי וגדעון עמיחי, בהתאמה.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כמה שבועות הופסקה ההתקשרות בין משרד הפרסום מקאן תל-אביב לטמפו אחרי 13 שנה של פעילות משותפת. ההחלטה על הפסקת ההתקשרות הגיעה לאחר שורת היתקלויות בין אנשי טמפו לאנשי מקאן. כך, בטמפו העבירו נתחים גדולים והולכים מהפעילות למשרד הפרסום אלנבי - למורת-רוחה של הנהלת מקאן.

מנגד, בטמפו לא אהבו את העובדה שמקאן קיבלו למקאן וואלי את תקציב הדיגיטל של יקב טפרברג, המתחרה ביינות ברקן, וייצרו לו קמפיין שעקף את המגבלות הרגולטוריות על פרסום אלכוהול ושזכה להצלחה. בטמפו גם לא אהבו את העובדה שלא עודכנו על כך שמקאן לקחו על עצמם תקציב נוסף בתחום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים. מתוכם עמד היקף הפרסום באמצעות מקאן על כ-10 מיליון שקל. רוב התקציב של מקאן הופנה לפרסום המותג גולדסטאר.

הבחירה של טמפו להמיר משרד גדול בשני משרדים קטנים אינה טריוויאלית. עם זאת, עמיחי טיפל במשך שנים בתקציבי משקאות כחלק מתפקידו כבעלי שלמור-אבנון-עמיחי, ומלינרסקי שימש שנים כאיש קריאייטיב בכיר במקאן תל-אביב.

מטמפו לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.