מניית מג'יק קפצה לאור הכנסות שיא בדוחות הכספיים

הכנסות החברה ברבעון הרביעי של 2015 עלו ב-13% לשיא של 48 מיליון דולר

מניית מג'יק הגיבה בזינוק לפרסום הדוחות הכספיים של החברה, לפיהם ההכנסות ברבעון הרביעי של 2015 עלו ב-13% לשיא של 48 מיליון דולר. הרווח הנקי של חברת התוכנה הישראלית ירד ב-2% ל-5.6 מיליון דולר.

ללא השפעת הפיחות בשערי המטבע, הרווח הנקי היה עולה ב-7% ל-6.1 מיליון דולר, או 14 סנט למניה. בשנת 2015 כולה רשמה מג'יק הכנסות של 176 מיליון דולר - צמיחה של 7%. באשר ל-2016, מג'יק צופה הכנסות של 191-195 מיליון דולר .

"הגענו לתוצאות אלה על אף השפעה משמעותית של הפיחות בשערי המטבע על השורה העליונה והתחתונה. הצלחנו לעבור את הרף העליון של תחזיתנו הודות להיצע הפתרונות והשירותים ובסיס הלקוחות שלנו", מסר גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק. "פתרונות התוכנה והשירותים של מג'יק הופכים להיות רלוונטיים יותר ויותר ב-2016, בעוד ארגונים וחברות מאיצים את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית, אנו ממשיכים להשקיע במוצרינו על מנת לאפשר ללקוחותינו להשיג חדשנות ולהגדיל את כושר התחרות, באמצעות מובייל וייעול של תהליכים עסקיים במערכות הליבה והן באמצעות מודרניזציה של מערכות עסקיות חיוניות קיימות.

"אנו ממשיכים להיות מחויבים להרחיב את היצע הפתרונות שלנו באמצעות רכישות אסטרטגיות, ורואים לפנינו שנה נוספת של צמיחה חזקה ורווחית".