איש הקריאייטיב טל רביב פורש ממקאן ת"א

זאת כ-3 שנים לאחר שחזר למשרד הפרסום ■ מקים חברה עצמאית שתקרא "טלנט" ותעסוק בפיתוח רעיונות גדולים ללקוח

טל רביב / צילום: תמר מצפי
טל רביב / צילום: תמר מצפי

כ-3 שנים לאחר שחזר למקאן, איש הקריאייטיב טל רביב פורש מתפקידו. שוב. ל"גלובס" נודע כי רביב מתעתד לצאת לדרך עצמאית מחוץ למשרדי הפרסום המסורתיים. לצורך זה הוא מקים את חברת "טלנט" שאמורה לעסוק בגיבוש רעיונות גדולים ללקוח.

רביב נחשב לאחד הנכסים הקריאטיביים המיתולוגיים של מקאן-אריקסון. הוא היה חלק מההנהלה הצעירה שהקיפה את אילן שילוח, המשמש כיום כיו"ר הקבוצה, והוא למעשה היחיד ששרד את כל השינויים הניהוליים שעבר המשרד, לאחר ששילוח זז אחורה והותיר את מושכות הניהול בידי אחרים. 

עד פרישתו הראשונה מהמשרד היה רביב חלק ממקאן כ-12 שנה, אך במקביל פיתח קריירה בכתיבה. לפני כ-5 שנים הייתה לו אפיזודה קצרה מחוץ למקאן, כשהצטרף ליהושע ‏TBWA‏ כחלק מרה-ארגון שנערך אז במשרד, שבמסגרתו בוצע מינוי בכיר נוסף של עינת יוזנט-רביד, שמונתה אז לתפקיד מנכ"לית ומחזיקה בו מאז. רביב, לעומת זאת, שרד הרבה פחות, ובתוך פחות משנה מערכת היחסים בינו לבין הבעלים רמי יהושע הגיעה למשבר, ורביב עזב את המשרד. באותה תקופה ניהל את מקאן ריצ'י האנטר, ורביב התרצה לחזור בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב.

עם זאת, בשנה האחרונה עבר המשרד מספר שינויים משמעותיים. את מקומו של ריצ'י האנטר כמנכ"ל תפס עמית משיח, שהחליט לשנות את התוצר של המשרד וגייס לצורך זה שני אנשי מפתח: נדב פרסמן, שהופקד על ניהול הקריאייטיב במשרד; ואלדד ויברגר, שהופקד על ניהול הלקוחות. שניהם באים מתחום הקריאייטיב, ושניהם מנהלים, בעוד שרביב נחשב מסורתית יותר כטלנט ופחות כמנהל. עתה, כאמור, הוא לוקח צעד אחד נוסף קדימה ושם את יכולותיו בקדמת החזית ויוצא לדרך עצמאית.