שלושה חודשים לאחר שקודם לראש הפירמידה כחלק משינוי ארגוני במשרד הפרסום, הודיע יצחק כי הוא עוזב לטובת תפקיד בפלייטיקה • יוחלף בתפקיד ע"י מריאן באני, שעבדה לאחרונה במלאנוקס וקודם לכן במשרד הפרסום ברוקנר-יער
ניר, מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף, פרש רק לפני מספר שבועות מגיתם • Digital Factory תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ"ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר
זאת פחות משנה לאחר שקודם לתפקיד • פרישתו מגיעה במקביל לשינוי ארגוני שנערך במשרד הפרסום • בשלב הזה לא ימונה לו מחליף
הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות
ללויט יש ניסיון עשיר בתחום הטלוויזיה, חלק לא מבוטל ממנו בקשת, שאליה נכנסה לפני 7 שנים כמנהלת קריאייטיב ב-mako
אלדד וינברגר, מי שכיהן בתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הפרסום בתחום ניהול לקוח, חוזר לכור מחצבתו וינהל את הקריאייטיב במשרד לצד נדב פרסמן
ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי
זאת כ-3 שנים לאחר שחזר למשרד הפרסום ■ מקים חברה עצמאית שתקרא "טלנט" ותעסוק בפיתוח רעיונות גדולים ללקוח
ג'ונתן לאנג נחשב למומחה לדיגיטל וניו-מדיה וזכה בעבר במספר פרסים בתחום הפרסום, ביניהם "אריות זהב" בקאן
ברונר, ששימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות וקריאייטיב בחברת השיווק הישיר פרומרקט, ימונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד
אריאלי שימש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ונחשב ל"דור העתיד" של המשרד
השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה
משרדי הפרסום שכחו שהקריאייטיב הוא "הלב" שהלקוח באמת צריך
סבר יחליף את רובי ניסן ויקבל מניות בהדרגה, אך לא צפוי להפוך לשותף שווה לשאר בעלי המניות במשרד
הגיוס נעשה עקב גידול בתקציבים ב-2013, במסגרתם הצטרפו לטיפול המשרד רשת הסופרמרקטים קוסט 365 ורשת צים סנטר
לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה של מהלך חדש