אנשים שמשתמשים באפליקציית הצילומים הנמחקים סנאפצ'ט צופים ב-8 מיליארד קובצי וידאו ביום, בדיוק המספר שעליו מדווחת פייסבוק - כך הצהיר אתמול (ב') מנכ"ל סנאפצ'ט, אוון שפיגל, בפני הקהל בכנס הטכנולוגיה של מורגן סטנלי. האפליקציה מאפשרת לשתף תמונות וסרטונים, שנמחקים ממכשיר של מקבל ההודעה לאחר כמה זמן.
לפי מקורות, שביקשו לשמור על עילום-שם מכיוון שמדובר במידע פרטי, שפיגל אמר לקהל הבנקאים והמשקיעים כי הצפיות בסרטונים זינקו ביותר מפי חמישה לעומת אשתקד. לסנאפצ'ט יש יותר מ-100 מיליון משתמשים יומיים שמבלים בממוצע 25-30 שניות עם היישום מדי יום, אמר שפיגל.
זו הייתה המצגת העיקרית הראשונה של שפיגל בפני קהל משקיעים בשוק הציבורי. אשתקד גייסה סנאפצ'ט הון בסבב גיוס ששיקף שווי שוק של 16 מיליארד דולר לחברה, וכעת מוודא שפיגל כי הבנקאים מודעים למסלול הצמיחה של סנאפצ'ט, השוקדת על בניית פעילות הפרסום שלה לקראת הנפקה ראשונית לציבור שבכוונתה לבצע בעתיד.
האטרקטיביות של סנאפצ'ט נובעת מהפופולריות שלה בקרב צעירים שמכורים לניידים שלהם. היישום נמצא בשימושם היומיומי של 41% מהאמריקאים בגילאי 18-34.
לסנאפצ'ט יש צוות מכירות קטן ומספר גדול של תקנות שהמפרסמים חייבים לציית להן. למשל, החברה מקבלת רק סרטונים שמצולמים כשהמצלמה במצב מאונך. כמו כן, החברה מבקשת להקל על המשווקים לעקוב אחר ההשפעה שלהם ולרכוש מודעות.
בשבוע שעבר הודיעה סנאפצ'ט כי נילסן, העוקבת אחר שיעורי הצפייה בטלוויזיה, תספק את נתוני הצפייה במודעות סנאפצ'ט. כמו כן חתמה החברה על הסכם עם ויאקום לקידום מכירת פרסומות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.