אחרי כ-20 שנה: צביקה הדר עובר מקשת לרשת

עובד על תוכנית חדשה שתעלה בעתיד בפריים-טיים של זכיינית ערוץ 2 רשת ■ מנכ"ל קשת, אבי ניר: "תודה גדולה לאיש טלוויזיה גדול וחבר" ■ רשת: "מחכים בכיליון-עיניים להתחיל לעבוד עם הדר על פיתוחים ופורמטים חדשים"

צביקה הדר / צילום: דור מלכה
צביקה הדר / צילום: דור מלכה

איש הטלוויזיה צביקה הדר עובר אחרי כמעט 20 שנה מזכיינית ערוץ 2 קשת לזכיינית רשת. הדר עובד על תוכנית חדשה שתעלה בעתיד בפריים-טיים של רשת.

עיקר הופעתו הטלוויזיונית של הדר בקשת הייתה סביב התוכנית "כוכב נולד" על גלגוליה השונים - החל מ"לא נפסיק לשיר" שקדמה לה ועד "הכוכב הבא", אשר הדר ממשיך להיות מפיק שותף שלה במסגרת טדי הפקות. בין היתר הופיע הדר בסיטקום המצליח "שמש", אף הוא שודר בקשת.

מרשת נמסר בתגובה: "אני שמחים ונרגשים על הצטרפותו של צביקה הדר למשפחת רשת. אין ספק שצביקה, מהטאלנטים האהובים ביותר בישראל, יהווה תוספת משמעותית לרשת ולתוכן של רשת. אנו מחכים בכיליון-עיניים להתחיל לעבוד עימו על פיתוחים ופורמטים חדשים".

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר: "בשם קשת ובשמי, תודה גדולה לאיש טלוויזיה גדול וחבר. לאורך שנים רבות, העבודה הקרובה עם צביקה, אישיותו ונוכחותו על המסך העניקה לנו ולצופים אין-ספור רגעים של גאווה, שמחה והישגים טלוויזיוניים. תודה, חיבוק ואיחולי דרך צלחה ממני ומקשת".