מעין טירנגל פורש מקבוצת פובליסיס

שימש בתפקיד האחרון כמנכ"ל משותף ב-mint – זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה ■ קודם לכן הופקד על הטמעת הדיגיטל בבאומן-בר-ריבנאי ■ יוסי לובטון: "טירנגל היה המפתח להטמעת עולם הדיגיטל בבאומן"

יוסי לובטון / צלם: איל יצהר
יוסי לובטון / צלם: איל יצהר

מעין טירנגל, מנכ"ל משותף בזרוע הטכנולוגיה של קבוצת פובליסיס Mint, מסיים את תפקידו.

טירנגל, בעל ניסיון של 15 שנים בתעשיית הפרסום והדיגיטל, הגיע לפני 5.5 שנים למשד הפרסום באומן-בר-ריבנאי לאחר תפקידים בתחום הפרסום הדיגיטלי במשרדי פרסום שונים, בהם מקאן, גיתם ויורו תל-אביב. בתחילת הפעילות בבאומן הוא היה אחראי על תהליך הטמעת הדיגיטל במשרד, ויש לו חלק חשוב בהצלחת המהלך ובמעבר המשרד אל העולם הדיגיטלי.

לפני כשנה וחצי עבר טירנגל לתפקיד רוחבי והצטרף כמנכ"ל משותף ל- Mint, ובמסגרת פעילותו שם היה שותף לפיתוח מוצרים טכנולוגים כמו אפליקציית שטראוס פלוס, אפליקציית זוזו של קפה טורקי, אתרי איקומרס ופרויקטים טכנולוגים מורכבים נוספים.

טירנגל היה הנציג הישראלי של קבוצת פובליסיס העולמית, ביוזמת פובליסיס 90, יוזמה שמטרתה איתור והשקעה ב-90 סטארט-אפים וטכנולוגיה חדשה שמקורה בישראל.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, מסר בתגובה כי "טירנגל היה המפתח להטמעת עולם הדיגיטל בבאומן ולהפיכתו של המשרד למשרד המוביל בחיבור שבין קריאייטיב, דיגיטל וטכנולוגיה. מעין הצליח במקום בו כשלו רבים ובזכותו המשרד הפך להיות החלוץ בראש המחנה".

טירנגל מסר בתגובה: "אחרי כמעט 5.5 שנים קשה לעזוב מקום אהוב עם אנשים מדהימים ומקצועיים. אני רוצה להודות מקרב לב ליוסי וליורם על ההזדמנות לבצע תהליכים משמעותיים בשוק הפרסום הישראלי, ותודה לשותפתי הדס גרוסמן על ההזדמנות ללמוד ולהתפתח בעולם הטכנולוגיה. אין לי ספק שבאומן ו-Mint ימשיכו להוביל בישראל את תפיסת החיבור הנכון בין שיווק וטכנולוגיה". 

מדבריו של טירנגל עולה כי הוא מכוון כעת את דרכו למיזמים שונים בעולם הטכנולוגי, מתוך הבנת תעשיית ה-ad-tech והיכרות מעמיקה עם תעשיית הסטארט-אפ הישראלית ועם חברות בינלאומיות שפועלות בזירה הישראלית.