עולה על הכביש: פורשה חושפת קרוסאובר עממי חדש

אחד החידושים המעניינים שמגיעים מבית פורשה הוא דגם קרוסאובר עממי חדש, שיוצא לשוק במטרה להנגיש משמעותית את דגם הכניסה של יצרנית רכבי היוקרה לקהלים חדשים

חדשות הרכב, פורשה מקאן / צילום : חצ
חדשות הרכב, פורשה מקאן / צילום : חצ

אנחנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחרי השינויים והתמורות בחודשים האחרונים במגוון המכוניות של פורשה ואחד החידושים המעניינים הוא דגם פורשה מקאן עממי במיוחד עם מנוע ארבע בוכנות מוגדש טורבו.

דגם הקרוס אובר של פורשה כבר נמכר בבריטניה ובשבועות הקרובים ינחת בארה"ב אחרי שיוצג בתערוכת ניו יורק שתיפתח בקרוב. אמנם מדובר בהנגשה משמעותית של דגם הכניסה של פורשה אך לאלה הסבורים כי מדובר במנוע ממשפחת המנועים של פורשה נכונה אכזבה קלה כי מדובר במנוע שנלקח מהמדף של פולקסוואגן/אאודי והוא כבר קיים בדגם אאודי איי 4 ולא יותר.

בצד החיובי, ההספק של המנוע יהיה 252 כוחות סוס והכוח יגיע לגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בת שבע מהירויות. המכונית בגרסה החדשה תמוקם מתחת למקאן אס שסופקה עם מנוע טווין טורבו בתצורת וי6 והספק 340 כוחות סוס. הדגם החדש במשפחת מקאן מזנק מעמידה למאה קמש תוך 6 שניות נקודה אחד ומגיע למהירות מרבית של 230 קמ"ש.

מחיר המכונית החדשה בארה"ב צפוי להיות 48 אלף דולר שהם 5,000 דולר פחות מדגם המקאן אס. מפורשה ישראל נמסר כי דגם פורשה מקאן החדש יגיע לישראל בחודש יולי הקרוב.