איזי כהן לח"כ יחימוביץ': את שקרנית ומסיתה - התנצלי!

מנכ"ל כלל ביטוח הגיב לפוסט של חברת הכנסת, בו היא קראה לשכר שלו (בעלות של 6.8 מיליון שקל ב-2015) "תאוות-בצע" ו"חזירות": "הסתה ולשון הרע, שקרים ואי-דיוקים" ■ יחימוביץ': "תן לי שמות אחרים לשכר המטורלל שלך"

שלי יחימוביץ ואיזי כהן / צילומים: תמר מצפי
שלי יחימוביץ ואיזי כהן / צילומים: תמר מצפי

ח"כ שלי יחימוביץ' הציגה בפייסבוק שלה אפליקציה חדשה שמאפשרת להשוות בין השכר שלכם לבין שכרם של בכירי המשק והחברות הציבוריות, וכמה יצטרך כל שכיר לעבוד כדי להשיג את השכר הדמיוני שגורפים המנהלים. 

"רוצים לשחק קצת (וגם להתרגז על הדרך)? לדעת בדיוק מה הפער בין השכר החודשי האישי שלכם, ובין שכרם של ניר גלעד וחבריו למועדון תאוות-הבצע? קדימה. זה יעזור להבין את החרפה", כתב יחימוביץ'.

אחת הדוגמאות שנתנה חברת הכנסת בפוסט הוא שכרו של מנכ"ל כלל ביטוח איזי כהן, שהשתכר ב-2015 שכר בעלות של 6.8 מיליון שקל, שהם 567,000 שקל בחודש במונחי עלות שכר.

יחימוביץ' כתבה, כי "אם את/ה מרוויח/ה, למשל, משכורת יפה של 11,000 שקל בחודש, תצטרכ/י לעבוד 52 חודשים (יותר מארבע שנים) כדי להרוויח מה שאיזי כהן מרוויח בחודש אחד בשנה לא מזהירה מבחינתו (שנה לפני זה הוא הרוויח יותר מ-9 מיליון שקל, ושנה קודם 18 מיליון שקל, נקווה שיהיה לו מה לאכול השנה)".

בתגובה, כהן שלח ליחימוביץ', באמצעות דוברת כלל ביטוח, מכתב ובו הוא מאשים אותה בהסתה ולשון הרע, בשקרים ואי-דיוקים. הוא מבקש מיחימוביץ' לפרסם תיקון והתנצלות, ולבקש תגובה מהחברה לפני פרסום עתידי של פוסטים כאלה.

צפו במכתב המלא שקיבלה יחימוביץ' מכהן, ופירסמה אותו בטוויטר שלה. בפוסט המשך למכתב היא כותבת כי "איזי כהן מתלונן (ומאיים עלי) ש'תאוות-בצע' ו'חזירות' זו הסתה והוצאת דיבה. תן לי שמות אחרים לשכר המטורלל שלך איזי", לדבריה. 

דחוף!   מיסלניוס חד פעמי. יחימוביץ'/איזי כהן. מתוך הטוויטר של יחימוביץ'
 דחוף! מיסלניוס חד פעמי. יחימוביץ'/איזי כהן. מתוך הטוויטר של יחימוביץ'