הלמן-אלדובי: "להגדיל חשיפה לשוק האמריקאי על חשבון אירופה"

בבית ההשקעות ממליצים על הגדלת החשיפה למניות האמריקאיות, בנוסף להגדיל את החשיפה לשווקים המתעוררים אשר נהנים מהיחלשות הדולר בעולם

בורסה / צילום: רויטרס
בורסה / צילום: רויטרס

לאחר פרסום דוח תעסוקה אמריקאי ביום שישי האחרון, בבית ההשקעות הלמן-אלדובי ממליצים להעדיף את השוק האמריקאי ולהגדיל חשיפה לשוק זה על חשבון אירופה, בנוסף, ממליצים האנליסטים של הלמן-אלדובי להגדיל מעט את החשיפה לשווקים המתעוררים אשר נהנים מהיחלשות הדולר בעולם. 

בסקירה השבועית שהתפרסמה היום מסבירים האנליסטים כי דו"ח התעסוקה האמריקאי הצביע חודש נוסף על תוספת משרות למשק האמריקאי. "אנו מעריכים כי הפד יותיר את הריבית המוניטרית ללא שינוי בהחלטה שתתקיים החודש, זאת לאור חולשה מסוימת של שווקי ההון המקומיים, אינפלציה חלשה והריבית הנמוכה באירופה. ובייחוד לאור העובדה כי נגידת הפד מתקשה להצדיק אפילו 2 העלאות ריבית בשנה הקרובה".

כלכלני בית ההשקעות ממליצים להיות "סלקטיביים בבחירת אפיקי ההשקעה ולהיחשף לחברות אשר מושפעות באופן ישיר ממצבו של הצרכן הפרטי, אשר צפוי להמשיך ולהשתפר לאור העלייה בשכר, ירידת מחירי הנפט והסטת חלק מחסכון זה לצריכה פרטית. בנוסף, אנו ממליצים להיחשף לחברות אלה בעיקר בשוק האמריקאי על חשבון אירופה ויפן".