רייטינג שבועי: בארסה וריאל הבקיעו גול ל"אח הגדול"

תוכנית ההדחה האחרונה לפני הגמר רשמה רייטינג פושר בגלל המשחק בין ברצלונה לריאל מדריד

רביעיית האח הגדול / צילום: רונן אקרמן
רביעיית האח הגדול / צילום: רונן אקרמן

משחק הכדורגל בין ריאל מדריד לברצלונה נתפס בקרב צופי הטלוויזיה כאירוע לאומי לכל דבר. אמנם הצפייה בערוץ ONE, שם שודר המשחק, אינה נמדדת על-ידי הוועדה למדרוג, שכן הוא אינו חבר בה, אולם ההערכות הן כ-10% צפייה במשקי-בית יהודיים. העניין שגרר המשחק פגע באחד המשדרים המרכזיים של זכיינית ערוץ 2 קשת - תוכנית ההדחה האחרונה של "האח הגדול", לפני הגמר.

בתוכנית, ששודרה במוצ"ש, צפו 841 אלף צופים בכלל האוכלוסייה, ובמשקי-בית יהודיים היא עמדה על נתון פושר של 27.6% צפייה. עם זאת, התוכנית ששודרה ביום רביעי הגיעה לנתון טוב ומוכר - 32.3% רייטינג.

לא רק "האח הגדול", גם המנות של "משחקי השף" מתקררות מעט. שני הפרקים ששודרו השבוע לא הגיעו ל-30% צפייה במשקי-בית יהודיים, והמוצלח שבהם עומד על 859 אלף צופים. הנסיגה הזו אינה משפיעה על "בלתי הפיך" עם עדי אשכנזי, סדרת המקור הנצפית ביותר, עם 658 אלף צופים ישראלים.

תוכנית טלוויזיה, בעיקר כזו העוסקת בחדשות, זקוקה למספיק זמן על המסך עד שתתבסס, אך אין ספק כי אחד האירועים הטלוויזיוניים הבולטים בחודשים האחרונים הוא המעבר של אילה חסון לחדשות 10 ושינוי מהדורת "שישי" בעקבותיו.

בתום רבעון ראשון לשינוי, אפשר לקבוע שני הישגים: ביטול התחרות מצד "יומן" של ערוץ 1, שצנח מממוצע של 5.3% בזמן שחסון הגישה אותו ל-2.9% בראשית שנה זו. בנוסף, "שישי" של חדשות 10, שעם השקתה הגיעה לגבהים של כ-11%, הצליחה לשקם את הרצועה לממוצע של 8% במשקי-בית יהודיים - 16% מעל הממוצע של התוכנית בתקופה המקבילה.

היעד השלישי עדיין לא הושג - למרות ערבים צמודים, "אולפן שישי" עם דני קושמרו בחדשות 2 הוא עדיין הנצפה ביותר בליל שבת - 16.5% יציבים בממוצע.

רייטינג
 רייטינג