חורך את הרשת: הסרטון הישראלי שכבש את הרשת

50 מיליון צפיות ב-3 ימים: תור ביורנסון, שמשחק את ה"הר" בסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס", צבר עשרות מיליוני צפיות בתוך ימים ספורים בסרטון ויראלי של סודה סטרים ■ צפו בפרסומת המבריקה

פרסומת ויראלית, 1 באפריל, תור ביורנסון, ההר, משחקי הכס, סודה סטרים, מים מינרליים / צילום: וידאו
פרסומת ויראלית, 1 באפריל, תור ביורנסון, ההר, משחקי הכס, סודה סטרים, מים מינרליים / צילום: וידאו

תור ביורנסון, שמשחק את ה"הר" בסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" ומי שגם זכה לאחרונה בתחרות האדם החזק ביותר בעולם, הצליח גם "לשבור את האינטרנט" וצבר מעל 50 מיליון צפיות בתוך מספר ימים בסרטון פרסומת חדש.

מי שעומד מאחורי הסרטון מסתבר הוא הבמאי וניה היימן, במאי סרטוני רשת ישראלי ששבר גם הוא שיא של צפיות בתוכן ויראלי ישראלי באינטרנט.

הסרטון הופק על-ידי בית הקונספטים אלנבי עבור חברת סודה סטרים, והוא נועד להציג את האבסורד בשימוש בבקבוקי מים, וזאת באמצעות המצאת מוצר שכלל אינו קיים.

בעקבות החשיפה הרבה לסרטון ברשתות החברתיות ובאתרי תוכן מובילים בארה"ב, יצאו לא מעט אנשים לחפש את המוצר הדמיוני Heavy Bubbles, וגילו לאחר מכן את ההסבר של ביורנסון שאין כל היגיון להזיע בסחיבת בקבוקים שמזיקים לסביבה, כשיש חלופה של מכשיר סודה ביתי.

הסרטון זכה להצלחה גבוהה במיוחד הודות לפופולריות של ביורנסון, שמככב כאמור בסדרה "משחקי הכס" שבקרוב צפויה לחזור לעונה חדשה.