צפו: אאודי חושפת משפחתית ספורטיבית חדשה ומרשימה

חדש על הכביש: אאודי מציגה את המתחרה המעודכנת שלה לסגמנט המשפחתיות הספורטיביות עם דגם מרשים במיוחד שצפוי לקרוא תיגר על הדגמים המקבילים של BMW ומרצדס ששולטות היום בשוק

אאודי חשפה השבוע כי דגם 3 S סדאן הספורטיבי יזכה לרענון בעיצוב ויחד עם זה גם למנוע חזק יותר. מעצבי אאודי התעסקו בפרצופה של המכונית ובמיוחד באזור הפנסים הקדמיים, הגריל ופתחי כניסת האוויר והדגם שיגיע ב-2017 מיישר קו עם ה-4 A וה-4 S שכבר עברו את מתיחת הפנים שלהם.

בתוך המכונית לא בוצע שום שינוי מהותי ובמרכז הקונסולה עדיין נמצא אותו מסך בגודל 7 אינץ' עם כל המידע על מערכות הרכב שמופעל באמצעות אותה גלגלת מוכרת. שינוי אחד שכן חשוב להזכיר הוא לוח השעונים שמגיע מהאאודי TT. עד עתה מדובר בשינוי שמיועד לשוק האמריקאי ולא ידוע האם גם לכאן תגיע הגרסה הזו.

תחת מכסה המנוע נמצאת אותה יחידת כוח טורבו בנזין בנפח 2 ליטרים בדיוק כמו בגולף R אלא שבאאודי טיפלו קצת גם במנוע והעלו אותו מעל לרף 300 כוחות סוס וכעת ההספק הוא 305 כוחות סוס והמומנט טיפס גם הוא ל-41 קג"מ. מדובר בתוספת של עשרה כוחות סוס ושני קג"מ לנתון הקודם שמסתדרים בצורה מצוינת עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בת שבע מהירויות ומערכת הנעה מדגם קוואטרו ששולחת את הכוח לכל ארבעת הגלגלים.

מדובר במכונית ספורטיבית טובה לכל הדעות ולצד הגולף R ינסו בפולקסוואגן לקרא תיגר על BMW 235 M או מרצדס AMG 45 CLA בעלות ההנעה האחורית שמספקות חוויית נהיגה קיצונית יותר. באאודי כבר הודיעו כי הדגם הבא שיקבל את מתיחת הפנים יהיה 6 A ובכך יושלם הסבב עד להשקת הדור הבא של המכוניות הללו.