דיירי שרונה למשטרה: גינדי החזקות גנבו מאיתנו חשמל

לטענת הדיירים, לחדר החשמל של אגף המגורים חובר כבל פיראטי שהזניק את חשבון החשמל שהם משלמים, וזאת כדי להזרים חשמל לשרונה מרקט ■ גינדי: "אין לנו קשר לצריכת החשמל בפרויקט. נגיש תביעת דיבה נגד נציגות הדיירים"

שרונה מרקט /צילום: אבישי פינקלשטיין
שרונה מרקט /צילום: אבישי פינקלשטיין

הסכסוך בין חברת גינדי החזקות לדיירי המגורים בפרויקט שרונה בתל-אביב נמשך: הפעם טוענים הדיירים כי חברת גינדי החזקות היא הגורם שעומד מאחורי חיבור פיראטי לחשמל, שמזרים חשמל מדירותיהם אל מתחם שרונה מרקט, וזאת על רקע כמות העסקים הרבים הפועלים בשרונה מרקט שמעמיסים על תשתית החשמל הקיימת. הדיירים אף הגישו היום (א') תלונה במשטרת תל-אביב נגד החברה.

מהתלונה עולה כי החל מחודש אוקטובר האחרון, הדיירים שמו לב כי חשבון החשמל על השטחים המשותפים בחלק המגורים של הפרויקט, שעמד עד אז על 15 אלף שקל בממוצע, זינק ל-50 אלף שקל. הם נכנסו לחדר החשמל וגילו להפתעתם כבל פיראטי עם מד צריכה.

מהנדס חשמל מטעמם בדק ומצא כי הכבל מוסט למשרדי חברת WeWork, ששוכרים את השטח מחברה שרכשה את השטחים מגינדי החזקות. כשהורידו את מתג החשמל, נותק החשמל במשרדי WeWork ובחלק ממתחם שרונה מרקט.

בין הדיירים וחברת WeWork לבין גינדי החזקות מתנהלים חילופי האשמות, שהביאו כאמור להגשת התלונה על-ידי הדיירים נגד גינדי החזקות.

מגינדי החזקות נמסר: "התלונה במשטרה היא גימיק תקשורתי מצד נציגות הדיירים, ואנו מצרים על כך שנציגות הדיירים עושה כל שביכולתה לפגוע בערך הפרויקט וברכושם הפרטי. הנכס המדובר אינו בבעלות גינדי, אלא נמכר בשלמותו לחברת אמפא המשכירה אותה ל-WeWork. החיבור הפיראטי נוצר בין הנכס לבין הדיירים בתיווך של חברת הניהול של הדיירים עצמם.

"הסיבות לאי-תשלום מצד WeWork לדיירים אינן נוגעות לנו. כאשר הנושא התברר לחברת גינדי, הוא טופל באופן מקצועי ולרצון כל הצדדים. חשוב לציין כי לחברת גינדי אין שום קשר בעקיפין או במישרין לצריכת החשמל בפרויקט. חברת גינדי תגיש תביעת דיבה כנגד נציגות הדיירים בגין האשמות-שווא ופגיעה בשם הטוב". 

מדוברות WeWork נמסר: "WeWork גאה בהיותה חברה המסייעת לעסקים מקומיים לצמוח בעידן גלובלי. עיקרון זה תקף לא רק לחברי הקהילה של WeWork אלא גם לתושבים ולעסקים בסביבה שבה החברה פועלת.

"כאשר WeWork שרונה נפתח בסוף השנה שעברה, חובר חלל העבודה למקור החשמל, כפי שחברת הניהול גינדי הורתה. ביקשנו מספר פעמים מחברת גינדי, אשר לה אנו אמורים לשלם את חשבון החשמל באופן ישיר, את החשבונית לתשלום, ולא זכינו למענה עד לרגע זה.

"אנו מתייחסים לנושא זה בכובד-ראש ושוקדים על פתרונות חלופיים להשגת התשלום לדיירים בהקדם האפשרי וללא דיחוי, ואנו מאמינים כי נושא זה ייפתר במהירות בקרוב מאד".