האם בר רפאלי באמת מעצבת בגדי ים להודי'ס?

הדוגמנית העלתה תמונה שלה בבגד ים "בעיצובה" ■ בגד ים דומה להפליא נמכר ב-eBay בשליש מחיר

בר רפאלי  / מתוך פייסבוק
בר רפאלי / מתוך פייסבוק

האם הדוגמנית בר רפאלי באמת מעצבת ליין בגדי ים עבור Hoodies? אתמול בערב העלתה רפאלי לרשתות החברתיות תמונה שלה לבושה בבגד ים סקסי במיוחד, עם הבשורה: "עכשיו בחנויות - קולקציית בגדי ים בעיצובי". הכוונה היא לקולקציית בגדי הים שרפאלי טוענת שעיצבה בשיתוף עם המעצבת של רשת הודי'ס. רפאלי היא פרזנטורית ושותפה עסקית ברשת ביגוד זו, כמו גם במותגים אורבניקה וקרולינה למקה השייכים לקבוצה.

בר רפאלי /מתוך פייסבוק
 בר רפאלי /מתוך פייסבוק

בתמונה שהעלתה רפאלי היא לובשת בגד ים ביקיני בצבע שחור עם שילוב של רצועות גומי צבעוניות בחלק העליון ובחלק התחתון. אלא שבתגובה הראשונה לפוסט שלה בפייסבוק צירף אחד הגולשים לינק לרכישת בגד ים דומה להפליא שנמכר ב-eBay ב-11 דולר, כולל משלוח.

בהסבר על בגד הים ב-eBay לא מוזכרת הסופר-מודל הישראלית כמעצבת - אך הדמיון בין שני בגדי הים ברור, כפי שתוכלו להתרשם במו-עיניכם.

קולקציית בגדי הים של רפאלי בהודי'ס כוללת כ-30 פריטים לסטים של ביקיני, בעיקר בגוונים של כחול בשילוב עם אלמנטים שונים. הקולקציה עוצבה בשיתוף עם רפאלי ב"השראת מראה הדנים", כך לפי הודעת החברה, בה גם צוין כי בדגמים שולבו אלמנטים בהם גומי רקום ב"סגנון אצטקי בצבעוניות קיצית".

מדובר בקולקציה שאמורה להימכר רק בעונה הנוכחית כקולקציית קפסולה, עם מיתוג מיוחד: "בר להודי'ס". הרשת תצא בקמפיין כולל בשבוע הבא. ידוענים שחותמים על קולקציות קפסולה אינם המעצבים בפועל. העיצוב נעשה בדרך על-ידי מעצבים מקצועיים, במקרה זה המעצבת של הודי'ס, כשרפאלי מביאה רעיונות ומציעה הצעות.

המחיר לפריטים שנמכרים במתכונת מיקס אנד מאץ' הוא 90 שקל לפריט ופריט שני ב-50% הנחה, כלומר: 135 שקל לסט ביקיני.

הודי'ס מסרה בתגובה: "אנו שמחים שקולקציית בגדי הים החדשה של בר רפאלי ל-Hoodies מעוררת עניין עוד בטרם הושקה במלואה. החל משבוע הבא קולקציית בגדי הים תהיה בפריסה מלאה, ואנו מזמינים את הקהל לבוא ולהתרשם ממנה בחנויות הרשת שלנו".

בגד הים שנמכר באיביי  / מתוך פייסבוק
 בגד הים שנמכר באיביי / מתוך פייסבוק

בגד הים שנמכר באיביי  / מתוך פייסבוק
 בגד הים שנמכר באיביי / מתוך פייסבוק