נכנסת לכושר: דלתא תשיק בגדי ספורט לנשים בהשקעה של 6 מ' ש'

בגדי Delta fit יימכרו בקונספט של חנות בתוך חנות ב-170 סניפי דלתא, המשביר ו-H&O

נינט טייב לדלתא פיט/ צילום: יריב פיין וגיא כושי
נינט טייב לדלתא פיט/ צילום: יריב פיין וגיא כושי

חצי שנה אחרי שקיבלה לידיה את זיכיון מותג הספורט פומה, מעמיקה חברת דלתא את פעילותה בתחום בגדי הספורט. הבוקר (א') השיקה החברה קטגוריה חדשה תחת המותג Delta fit.

מדובר בקולקציית ספורט המיועדת לנשים ואשר תימכר בקונספט של חנות בתוך חנות ב-170 סניפי דלתא, בסניפי המשביר לצרכן וב-H&O. היקף ההשקעה במהלך נאמד ב-6 מיליון שקל.

צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל, אמר ל"גלובס" כי פיתוח קו המוצרים ארך שנתיים, כשהוא פונה בהגדרה לקטגוריית האקטיב לייף סטייל. "מגמת הספורט כבר מזמן יצאה מגבולות הנישה, והיום אנשים לובשים בגדי ספורט לא רק לשם פעילות ספורטיבית, אלא גם לעבודה וליתר הפעילויות היומיומיות".

- ענף בגדי הספורט הוא ענף מוטה מותגים ובעיקר בינלאומיים, איך אתם משתלבים שם?

"חקרנו את זה והגענו למסקנה כי דלתא הוא מותג שנותן גושפנקה לאיכות. נשים מחפשות היום גזרה נוחה ולא מאולצת יחד עם איכות נכונה ומחיר אטרקטיבי - ופה אנחנו נכנסים. לצד ענקיות כמו נייקי ואדידס שמציעות איכות מצוינת אבל עם מחירים גבוהים, אנחנו מתחרים במותגים אחרים כמו פילה או קו הספורט של H&M, אבל עם רמת מקצועיות גבוהה יותר, הנסמכת על העובדה שאנחנו משמשים כיצרן ענק של מוצרי ספורט למותגים גדולים כמו נייקי, אנדר ארמור ולולו-למון. אנחנו מפתחים עבורם בדים ומייצרים במפעלים שנמצאים במזרח ובמצרים".

- ועדיין נדמה שההיצע במותגי ספורט קרוב לרוויה.

"אני לא חושב שיש רוויה".

בשלב זה, כאמור, פונה דלתא לנשים בלבד, ובהמשך תיתכן קולקציה לגברים. הקולקציה כוללת טייצים, חזיות וגוזיות ספורט, חולצות וגופיות במגוון גזרות ומידות. טווח המחירים: 100-160 שקל לגוזיות, 120-160 שקל לטייצים, וחולצות מ-80 שקל.

בגדי הספורט של דלתא ישווקו גם באתר החברה - זירה שלעצמה גועשת עם כניסת שחקנים חדשים לעולם הקניות המקוונות. "האתר שלנו עובד יפה. הצמיחה משנה לשנה באונליין גבוהה יותר מהצמיחה הממוצעת של כל חנויות הרשת", אומר שווימר.

ואי-אפשר בלי נינט: הפרזנטורית של דלתא, נינט טייב, שותפה לחשיבה האסטרטגית בפיתוח הקולקציה ומככבת בסרטון הפרסומת שיעלה בימים הקרובים (באמצעות משרד אדלר-חומסקי). "יש לנו קשר מדהים עם נינט", אומר שווימר, "גם הצעדים שהיא עושה בקריירה מקבילים לדברים שאנחנו עושים בדלתא. היא מושלמת עבורנו".

שווימר לא הסתיר בהשקה את התרגשותו מזכייתה של הפועל באר-שבע, קבוצת הכדורגל של עירו, באליפות המדינה, ואף אמר כי בשנה הבאה ישחקו שחקני הפועל באר-שבע עם מדים של פומה, שתהיה ספונסרית של הקבוצה. את החיבור לכדורגל דרך דלתא עושה החברה באמצעות אימוץ קבוצות הילדים והנוער בעיר.