אורן קובי מ"אדמה" ממשיך לגייס עובדים

לפי מודעת הדרושים של "אדמה", תפקידם של העובדים יהיה לאתר לקוחות ולזמנם לפגישה במשרדיו של קובי - ובכך לסייע לו לסבך עוד אנשים ברכישת קרקעות שאולי יופשרו, ואולי לא

אורן קובי / צילום: שלומי יוסף
אורן קובי / צילום: שלומי יוסף

אין קץ לחוצפה. אחרי שסיבך מאות לקוחות בעסקאות לרכישת קרקעות חקלאיות במסווה של "זכות לדירה", ואחרי שמעל לכאורה בכספי חשבונות הנאמנות של הלקוחות (כדי לממן לעצמו דירות יוקרה ב-40 מיליון שקל, בגדים וטיסות לחו"ל במיליונים נוספים - על חשבון חברתו); ואחרי שהותיר מאות נושים חפויי-ראש, אורן קובי מחברת "אדמה" מבקש לגייס עובדים חדשים - כך נודע ל"גלובס".

המודעה של חברת "אדמה" הופיעה היום (ג') בלוח דרושים אינטרנטי. מפרסת המודעה, א.ר. לוגיסטיק ("אדמה"), מבקשת לגייס מתאמי פגישות ל"חברת נדל"ן מצליחה הממוקמת בתל-אביב".

לפי המודעה, תפקידם של מתאמי הפגישות יהיה לאתר לקוחות חדשים ולזמנם לפגישה במשרדיו של אורן קובי. כלומר - לסייע לקובי לסבך עוד ועוד אנשים ברכישת קרקעות שאולי יופשרו, ואולי לא; כאשר כספם יופקד בנאמנות להשלמת העסקאות - או שלא.

גיוס העובדים נעשה בשעה שלחברה מונה מנהל מיוחד על-ידי בית המשפט - ולכאורה הוא מהווה הפרה של צו של בית המשפט. ואולם, העובדים ככל הנראה עתידים להיות מועסקים רשמית על-ידי חברת "טרה" - חברה-אחות של "אדמה", אף היא בשליטת אורן קובי, אותה מתיימר קובי להמשיך להפעיל.

הערב בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10 תשודר חשיפה משותפת ל"גלובס" ול"לילה כלכלי" - תיעוד הרפתקאותיו של תחקירן התוכנית, שהלך להתראיין לעבודה בחברתו של אורן קובי. 

מודעת דרושים של חברת אדמה/  צילום מסך
 מודעת דרושים של חברת אדמה/ צילום מסך