שוטר מואשם שדרש מין אוראלי תמורת ביטול דוח תנועה

מח"ש הגישה כתב אישום נגד שוטר ממשטרת באר-שבע, בטענה כי עצר נהגת שנכשלה בבדיקת אלכוהול וביקש ממנה לכאורה שוחד מיני ■ סנגורו: "המעשה היה מילולי בלבד"

עבירות תנועה/שאטרסטוק
עבירות תנועה/שאטרסטוק

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה כתב אישום חמור נגד אבנר אלפרן, שוטר באגף התנועה של משטרת באר-שבע, בגין לקיחת שוחד.

על-פי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד הילה אדלמן לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע בחודש שעבר, אלפרן הציע לאישה לבטל דוח תנועה שקיבלה ממנו - תמורת מין אוראלי.

מפרטי כתב האישום, שהוגש במסגרת הסדר בין סנגורי השוטר למח"ש, עולה כי בחודש מארס 2015 הנאשם עצר יחד עם מתנדב נוסף את המתלוננת בשעת לילה לבדיקת אלכוהול. לצורך השלמת הבדיקה הוסעה המתלוננת לתחנת המשטרה המקומית, שם עברה בדיקה בעזרת מכשיר "ינשוף", שהעלתה כמות גבוהה מהמותר של אלכוהול בדמה.

בהמשך עיכובה בתחנת המשטרה, לפי כתב האישום, אלפרן הציע למתלוננת כי תבוא עמו להחזיר את המתנדב המשטרתי לביתו, והיא הצטרפה אליו לנסיעה. לאחר שהמתנדב הוחזר, שאלה לכאורה המתלוננת את אלפרן מה ניתן לעשות על-מנת שהדוח לא יירשם לחובתה. אלפרן, לפי כתב האישום, השיב לה במילים "מה היית מוכנה לעשות?", וביקש ממנה לעשות "מה שגברים אוהבים". לאחר שלא הבינה את כוונתו, אלפרן הפציר בה לכאורה לבצע עמו מין אוראלי, תוך הבטחה כי הדבר יוביל לביטול הדוח.

סנגורו של השוטר, עו"ד עמית ויצמן, מסר בתגובה: "לאחר משא-ומתן ארוך קיבלה מח"ש את רוב טענותינו, והוסכם על כך שהמעשה היה מילולי בלבד, ללא כל סממן פיזי".