זו הסיבה שסודהסטרים מזנקת בכ-10% בת"א ובוול סטריט

יצרנית מערכות ההגזה הודיעה על השקת מערכת ביתית להכנת בירה ■ כבר היום ניתן להזמין את המערכת החדשה, שתשווק עם תמציות להכנת בירה עם ריכוז אלכוהול של 4.5%, בחנות המקוונת של החברה בגרמניה ובמספר חנויות בשווייץ

סודה סטרים סודהסטרים / צלם: בלומברג
סודה סטרים סודהסטרים / צלם: בלומברג

מניית סודהסטרים   מזנקת היום (ג') בבורסה בת"א ובמסחר המקדים בוול סטריט בכ-10%, לאחר שהודיעה אמש על השקת מערכת ביתית להכנת בירה.

יצרנית מערכות ההגזה הודיעה כי המערכת החדשה תושק תחילה באירופה וכבר היום ניתן להזמין אותה רק בחנות המקוונת של החברה בגרמניה ובמספר חנויות בשווייץ. המערכת תושק בשווקים אחרים במהלך השנה או ב-2017.

המערכת החדשנית של סודהסטרים מאפשרת לכל אחד להכין בירה בתוך שניות ספורות תוך שימוש במערכת ההגזה של החברה ובתמציות מוכנות של בירה. המערכת להכנת הבירה תשווק עם תמציות בירה בהירה עם ריכוז של 4.5% אלכוהול.

סודהסטרים מייצרת מערכות ביתיות לייצור משקאות מוגזים, ועל רקע חולשה בשוק המשקאות הממותקים, החלה להתמקד בשנתיים האחרונות בשוק המים המוגזים. ב-2015 איבדה מניית החברה כ-19% מערכה, ובסוף השנה הצטרפה לבורסה בתל-אביב במסגרת הרישום הכפול. שווי השוק של סודהסטרים בנאסד"ק ובתל-אביב הוא כ-466 מיליון דולר. מתחילת השנה מניית החברה זינקה בכ-20% (נכון לאתמול).