שער היורו: ערב של כדורגל וכלכלה לחברי פורום "הפודיום"

הפודיום, פורום המשקיעים המוסדיים של ישראל, מתכנס לערב מיוחד של כלכלה כדורגל ומה שביניהם, כולל צפייה במשחק חצי הגמר יורו 2016

הפודיום-שער היורו / קרדיט: גלובס
הפודיום-שער היורו / קרדיט: גלובס

גלובס וקסם מדדים מבית אקסלנס מזמינים את בכירי שוק ההון - מנהלי השקעות, סמנכ"לי כספים ואנליסטים בכירים לערב של כלכלה, כסף וכדורגל על הבר במסגרת "הפודיום", פורום המשקיעים המוסדיים .

האירוע יערך במקביל לחצי גמר אליפות אירופה בכדורגל .

אליפות אירופה בכדורגל, המתקיימת כעת בצרפת, היא אחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם והשני בעוצמתו בענף הכדורגל. וכמו תמיד, תהפוך לאירוע המדובר ביותר בתקופה הקרובה ותככב בכל מהדורות החדשות.

במקביל לכך, הולכות וגוברות הדעות ולעיתים אף הטענות שגם בתוך ענף הספורט הזה שמכיל בתוכו רגשות, דרמות, אהבה והרבה רומנטיקה, הופך הכסף להיות גורם יותר ויותר מרכזי - לטוב ולרע. אוליגרכים ואילי נפט רוכשים קבוצות פאר במיליארדים והופכים אותן לסוג של "צעצוע"; קביעת המדינות המארחות טורנירים גדולים כמו המונדיאל נעשית משיקולים כלכליים, שלפי החשדות מעורב בהם שוחד; זכויות שידור נרכשות בסכומים של מאות מיליוני דולרים; חלק מהשחקנים מיליונרים והשיקול הכלכלי הולך והופך ליותר ויותר מרכזי בענף .

על כל אלה ועוד ידובר באירוע שיערך יערך ב-7.7 ב-20:00 (מועד חצי הגמר), תתארח בו אלונה ברקת, אשת עסקים ובעלי הפועל ב"ש, אלופת המדינה בכדורגל, לשיחה עם חגי גולן על אהבה לספורט, על הכסף הגדול במשחק ועל מה שביניהם. לאחר מכן, תתקיים צפייה משותפת במשחק.

*** האירוע מיועד ללקוחות מוסדיים בלבד ויערך ב"חדרפרטי", בית פנורמה, ת"א .