פלאפון משיקה שני פאבלטים חדשים בסדרת ה-GINI; והמחיר?

הודיעה על השקת פאבלט GINI E6 בגודל מסך של 5.5 אינץ', במחיר של 1,499 שקל; ופאבלט GINI E6 Plus בגודל מסך של 6 אינץ', במחיר של 1,999 שקל

חברת פלאפון מסתערת על נישת הפאבלטים. במסגרת המותג החדש שהשיקה לפני מספר חודשים, GINI, הודיעה היום (ב') החברה על השקת שני מכשירי פאבלט חדשים: GINI E6 בגודל מסך של 5.5 אינץ', במחיר של 1,499 שקל; ו-GINI E6 Plus בגודל מסך של 6 אינץ', במחיר של 1,999 שקל.

לדברי החברה, היא זיהתה דרישה של לקוחות למכשירים בקטגוריית הפאבלט, שצומחת בכל העולם. 

לדברי אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, "מבחינתנו מהפכת הפאבלטים בישראל כבר כאן, ופלאפון מובילה אותה. פאבלט לא צריך להיות מוצר יקר. פאבלט הוא מוצר בר-השגה בעולם, ואנו מנגישים אותו גם לקהל הישראלי במחיר אטרקטיבי. אנחנו מוכיחים שאפשר ליהנות מחוויית שימוש וצפייה בסמארטפון מתקדם במסך גדול, עם המעטפת השירותית והתוכן שיש לפלאפון להציע - וגם לקבל את הכול במחיר נוח במיוחד". 

המכשירים מגיעים בצבעים כסף, טיטניום, וורוד ל-E6 וכסף ושמפניה ל-6E פלוס. שני דגמים אלה הם הדגמים האחרונים שטופלו על-ידי מנהלת חטיבת ציוד הקצה היוצאת של פלאפון, רונית אפשטיין.

שני הדגמים מגיעים עם מצלמת 13 מגה פיקסל קדמית ו-5 אחורית, ולמכשירים תתלווה ערכת משופרת של כיסוי חכם ומגן מסך. הסוללות של המכשיר יהיו 3,150 מילי אמפר ו-5,000 אמפר בהתאמה.