פלאפון משיקה מותג פרטי לסמארטפונים - החל מ-599 שקל

זאת תחת השם GINI ■ תשיק בשלב הראשון 3 מכשירים, שהיקר בהם יעלה 1,499 שקל ■ תציע גם אחריות לכל החיים ותיתן שירותי ענן ■ בשלב הבא יושקו מכשירים נוספים דוגמת פבלטים וטאבלטים

חברת פלאפון בעקבות תאגידי התקשורת הגדולים בעולם: משיקה מותג פרטי של סמארטפונים תחת השם GINI.

החברה משיקה בשלב הראשון 3 מכשירים במחירים אטרקטיביים שיתנו מענה צרכני לפלחי השוק השונים: מכשיר פרימיום ב-1,499 שקל, מכשיר נוסף ב-999 שקל ועוד מכשיר שיושק בעוד שבועיים במחיר של 599 שקל, שיהווה מכשיר כניסה לשוק.

המכשירים תומכי דור 4, ויינתן להם שירות בכל מרכזי פלאפון. בשלב הבא יושקו מכשירים נוספים דוגמת פבלטים וטבלטים. 

החידוש של פלאפון במהלך נועד להוביל קטגוריה חדשה ולתת ערכים מוספים ללקוחות. החברה מציעה בנוסף למכשיר גם אחריות לכל החיים וכמו כן תיתן שירותי ענן.

לדברי אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, "המגמה בעולם היא תנועה לכיוון המותגים הפרטיים". סגל הביא כדוגמה את וודאפון, שהמותג הפרטי שהשיקה כבר תופס נתח שוק של 15% מהמכירות אחרי 3 שנים. 

הוא ציין כי מחקרים הראו שב-3 השנים הקרובות המותגים הפרטיים או אלה שאינם של החברות הגדולות יתפסו 50% נתח שוק.

רונית אפשטיין, מנהלת חטיבת ציוד קצה בפלאפון, ציינה כי החברה עובדת על פיתוח הקטגוריה במשך שנה וחצי. היא הדגישה כי המפעל המייצר עומד בכל התקנים הבינלאומיים המתקדמים ובסטנדרט הכי גבוה.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "שוק הסלולר נמצא בנקודת מפנה, אחרי שהסלולר הפך בשנים האחרונות למוצר צריכה עם דגש על המחיר. המטרה שלנו היא לתת ערך, בין אם במהירות ובין אם בחדשנות. היתרון שלנו הוא שאנחנו מגיעים עם מעטפת שלמה שרק אנחנו מסוגלים לתת".