המפרסמים והנכונים: מי הגיעו לגמר תחרות "אפי 2016"?

וגם: חגיגה עם עוגה - במשרד הרצוג-פוקס-נאמן יודעים להפתיע

אברכהן, בירו ובר–שלום / צילום: נדב כהן יונתן
אברכהן, בירו ובר–שלום / צילום: נדב כהן יונתן

אודי מוקדי מייסד, מנכ"ל ועכשיו גם יו"ר סייברארק

מוקדי יחליף את גדי תירוש שיישאר דירקטור בחברה

שינויים בדירקטוריון סייברארק: מייסד ומנכ"ל החברה, אודי מוקדי, מונה גם לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. מוקדי מחליף בתפקיד היו"ר את גדי תירוש, שותף-מנהל בקרן JVP. תירוש כיהן בתפקיד במשך 3 שנים ויישאר כעת דירקטור.

קרן JVP (Jerusalem Venture Partners) מחזיקה ב-11.6% ממניות סייברארק, והיא אחת המשקיעות הוותיקות בסייברארק. אסיפת בעלי המניות של סייברארק, שהתכנסה בשבוע שעבר, אישרה את מינויו של מוקדי לכפל התפקידים יו"ר-מנכ"ל, כנדרש לפי חוק החברות הישראלי. במקביל אישרה האסיפה גם את הארכת כהונתם של הדירקטורים רפי קסטן (גם הוא מ-JVP) ואמנון שושני. סייברארק שהוקמה בשנת 1999 מספקת פתרונות אבטחת מידע לארגונים, ובהם ניטור של חשבונות מועדפים במערכת המחשוב. החברה הונפקה לראשונה בנאסד"ק לפני פחות משנתיים ומאז מנייתה זינקה ביותר מ-200%. כיום שווי השוק של סייברארק עומד על 1.7 מיליארד דולר.

 

אודי מוקדי, מנכ"ל חברת CyberArk / צילום: סטיוארט גרפילד
 אודי מוקדי, מנכ"ל חברת CyberArk / צילום: סטיוארט גרפילד

חגיגה עם עוגה

במשרד הרצוג-פוקס-נאמן יודעים להפתיע

בתחילת השבוע סיפרנו לכם על הביקור שערכה פירמת עורכי הדין הרצוג-פוקס-נאמן בסיציליה, במסגרתה נסעו 400 עובדי החברה להתשלמות משרדית שכללה כמובן גם זמן איכות, הופעות ובילויים. מה שלא סיפרנו לכם הוא על חגיגה נחמדת נוספת שהייתה שם.

מתברר כי באחד הערבים ציינו העובדים את יום הולדתו של עו"ד מאיר לינזן, שותף מנהל במשרד, ואף הפתיעו אותו בעוגה חגיגית. את הערב, כך נודע ל"גלובס", ליווה גם מופע מרהיב של שחייה צורנית, אחריו התבדח לינזן ובישר למפתיעים ולמברכים כי המשכשכות במים הן המתמחות הבאות של המשרד.

בהרצוג-פוקס-נאמן מסרו כי הדברים אינם מופרכים, וביקשו להבהיר שהאירוע שכלל מופע שחיה צורנית, תוכנן מראש ואילו החלק היחיד שהיה קשור ליום הולדתו של לינזן היה עוגת יום ההולדת. מה שבטוח - היה שמח.

מאיר לינזן (בעיגול) ושחייה צורנית / צילום: איל יצהר, Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב
 מאיר לינזן (בעיגול) ושחייה צורנית / צילום: איל יצהר, Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

האור שבקצה הפנס

מדוע התרשמו התעשיינים מפנס רחוב?

השבוע יצאה משלחת מטעם התאחדות התעשיינים, לביקור במפעל געש תאורה שבקיבוץ געש. דותן בוכסווילר, מנכ"ל החברה סיפר בגאווה כי החברה מתמודדת כיצרנית כחול-לבן מול כ-400 מתחרות מסין, ולפיכך חשף דרכים יצירתיות במיוחד לשיפור כושר התחרות.

עוד בסיור, התרשמו המשתתפים מפיתוח חדשני בתחום תאורת הרחוב - גוף תאורה חכם בשם "אפולו", לא רק מאיר, אלא גם כולל מצלמת אבטחה, אינטרנט אלחוטי, חיישנים למדידת זיהום אוויר וניטור צפיפות התחבורה, ויש בו כל מה שקשור לעולם החם של "האינטרנט של הדברים".

יהודה היימן, סמנכ"ל ההתאחדות, התרשם במיוחד מהביטחון האישי שמעניק הפנס וקבע: "חמותי הפולנייה תהיה בטוחה שאם תיחטף ליד הפנס, אזי בוודאות ישחררו אותה". במתרשמים: שרגא ברוש, נשיא ההתאחדות, יהודה שגב, המנכ"ל; קרין נצר, מנהלת שיווק געש תאורה ואחרים.

נצר, שגב, ברוש, בוכסווילר והיימן / צילום: שלומי מזרחי
 נצר, שגב, ברוש, בוכסווילר והיימן / צילום: שלומי מזרחי

קוקרמן כובש את סין בפריז

מנהל קרן קטליסט מכיר בחשיבות הנטוורקינג

אל כנס הטכנולוגיה Viva Technology שנערך בשבוע שעבר בפריז, הגיעו יזמים ואנשי עסקים ישראליים, חלקם השתתף בפאנל תחת השם מעורר הגאווה "סטארט-אפ ניישן - איך ישראל עושה את זה?".

במשתתפים: רים יונס, מייסדת אלפא אומגה; עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה; צח וייזנפלד, מייסד האקסלרטור הישראלי של מיקרוסופט; אדם סינגולדה, מייסד טאבולה; חמי פרס, מייסד קרן ההון סיכון פיטנגו, ואדי קוקרמן, יו"ר קוקרמן בית השקעות ושותף מנהל בקרן קטליסט הישראלית.

במקום הייתה גאווה נוספת - בתום הפאנל פגש קוקרמן את המיליארדר רובין לי, מייסד ומנכ"ל תאגיד Baidu הסיני (הזוכה לכינוי הגוגל הסיני), שנחשב לאיש השני בעושרו בסין (אחרי ג'ק מא). קוקרמן ניצל את ההזדמנות והזמין את לי לכנס ההשקעות הישראלי-בינלאומי GoforIsrael, שייערך ב-20 בספטמבר בשנגחאי. אם לי אכן יגיע, הוא לא יהיה לבד. בקוקירמן מספרים שגם נציגים מעליבאבא ולנובו הסיניות שנכחו בכנס הביעו רצון להשתתף, כמו גם שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, שישתתף בפאנל הנוגע לתוכנית הסינית לשחזור דרך המשי ולשיתוף הפעולה בין סין לבין ישראל בתחום התשתיות.

קוקרמן ולי / צילום: קטליסט
 קוקרמן ולי / צילום: קטליסט

מי הגיעו לגמר תחרות "אפי 2016" בתל-אביב?

עולם הפרסום והשיווק חוגג. אמש (ג') נערך גמר תחרות "אפי" (2016 Effie) באולם האירועים "שבע", בתל-אביב. התחרות, הנערכת בישראל כחלק ממסורת בינ"ל, מבקשת להעניק הערכה למהלכי שיווק מצטיינים.

בזוכים המאושרים: בקטגוריית הפלטינום משרד באומן וראובני פרידן; מקאן, בקטגוריית הגראנד, ואדלר חומסקי שזכה במספר הפרסים הגבוה ביותר. עוד בטקס, קיבל פרופ' אוריאל רייכמן, מייסד המרכז הבינתחומי, פרס מפעל חיים מאיגוד השיווק הישראלי. במגיעים לפרגן, לשווק ולשמוח: אייל מליס, יו"ר איגוד השיווק הישראלי; תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד וסמנכ"לית האיגוד סיגלית הורן גלפרין; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל ומנהל השיווק רונן בר-שלום; אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל והדובר תומר סגיס; ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל; יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז; ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון; טל רבן, מנכ"ל טרה הנכנס והמנכ"ל היוצא, ארן אלסנר; אפרת צור-פורת, סמנכ"לית שיווק איקאה; גיל שגיב, סמנכ"ל שיווק AIG; אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום; יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי; עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל-אביב; ניב חורש, מנכ"ל ראובני פרידן; ואחרים.

אברכהן, בירו ובר-שלום / צילום: נדב כהן יונתן
 אברכהן, בירו ובר-שלום / צילום: נדב כהן יונתן