מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "תעשיית השיווק הפרסום נמצאת באחת משעותיה הקשות, ולכן נחכה עד יעבור זעם"
בנק הפועלים ומשרד הפרסום אדלר-חומסקי יזכו הערב בפרס עבור השקת אפילקציית התשלומים bit • פרס האפ"י פלטיניום מוקיר מהלכי שיווק בהסתכלות לאורך זמן
בענף הפרסום חוששים שהחלטת מקאן להגיש קרוב למחצית מכלל העבודות לתחרות האפ"י עלולה להרתיע משרדים אחרים מלהגיש עבודות ובכך להכחיד את התחרות • "הגיוני שלמשרדים גדולים יש עבודות, אבל לא הגיוני שמקאן יגיש פי שניים מאדלר ופי שלושה מגיתם. עושים זה כדי להציף את התחרות בדברים שלא באמת ראויים - וזה יוצר תחושה של מסחרה"
הפרס ניתן לסלקום על מהלך סלקום TV, שאותו מוביל אודי כגן בתפקיד "משיח", עבור השינוי המשמעותי שהחברה יצרה בקטגוריה
הפרס יינתן לשניים במסגרת טקס פרס האפי, וזאת על היותם מעמודי התווך של תעשיית הפרסום בישראל ותרומתם הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך למעלה מ-25 שנים
אדלר-חומסקי הגיע לגמר התחרות עם 14 מועמדיות, ומקאן עם 15 מועמדויות • תחרות האפי ספגה השנה מכה קשה עקב היעדרות כפויה של משרדי הפרסום מקבוצת פובליסיס העולמית
כך אומר גיא סעד, מנכ"ל גרייט דיגיטל שזכתה בפרס פלטינום על קמפיין לקליק של יוניליוור ■ אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל אדלר-חומסקי, הזוכה הגדול של הערב: ניכר שגם משרדי הפרסום וגם המפרסמים מפנימים את מהפכת העידן הדיגיטלי
המשרד הבולט בתחרות האפ"י השנה הוא אדלר-חומסקי עם 11 מדליות – רבות מהן זהב
למקאן ולאדלר יש 14 מועמדויות ■ בפער ניכר מאחור - ראובני עם 8 מועמדויות ובאומן עם 4
וגם: חגיגה עם עוגה - במשרד הרצוג-פוקס-נאמן יודעים להפתיע
המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה
למקאן ואדלר יש 10 מועמדויות לכל משרד, לעומת 7 לבאומן-בר-ריבנאי, 6 לראובני-פרידן ו-3 ליהושע TBWA
הפרס יוענק לבראל בטקס פרסי האפי 2015, על היותו אחד מעמודי התווך של ענף הפרסום בישראל ועל תרומתו הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך 3 עשורים
מהלך השמות של קוקה-קולה זיכה את החברה ב-3 פרסים, בהם פרס הגראנד אפי ■ yes זכתה בפרס היוקרתי אפי פלטינום המודד הישגים לאורך זמן, בזכות החלטתה לשים דגש על איכות התכנים ולא על מחיר החבילות
66 חברות הגישו לטקס 93 מהלכים באמצעות 17 משרדי פרסום - מספר העבודות הגדול בתולדות התחרות בישראל
זאת בעיקר בשל ההערכה כי המפרסמים אינם פנויים לאירועים וטקסים בשלב זה