שניים בצמרת: מנכ"ל 99fm וסמנכ"ל התוכן נבחרו לאנשי השיווק

איגוד השיווק הישראלי בחר בחגית קמין, מנכ"ל רדיו eco99fm ובשרון שפירא, סמנכ"ל התוכן של התחנה, כאנשי השיווק לחודש יוני 2016 בזכות השקת אפליקציית מוזיקה לכל מצב

 

רדיו eco99fm זוכה בתואר כפול בחודש יוני- ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בחגית קמין, מנכ"ל התחנה ובשרון שפירא, סמנכ"ל התוכן, לאנשי השיווק של חודש יוני 2016, בזכות השקת eco99music - אפליקציית מוזיקה לכל מצב. השניים הובילו מהלך דיגיטלי פורץ דרך וראשון מסוגו, שכלל תהליך מיתוג מחדש והשקת אתר ואפליקציה, שהביא לעליה בנתוני ההאזנה ולשימוש גבוה בפלטפורמות הדיגיטליות, הרבה מעבר ליעדי ההשקה הראשוניים שהציבו לעצמם אנשי התחנה.

eco99fm הינה תחנת הרדיו המאופיינת בקהל צעיר, המדורגת בצמרת טבלת ההאזנות בקרב גילאי 18-49. רצועות המוזיקה של התחנה מאופיינות בקו מוזיקלי אחיד של להיטים מכל הזמנים.

לפני כשנה החלה התחנה ביישום אסטרטגיה והצבת מטרות לעלייה באחוזי ההאזנה, הובלת שוק הסטרימינג ומוניטיזציה. התחנה ביקשה- והצליחה- לנפץ את תקרת הזכוכית הטריטוריאלית והתדמיתית האופיינית לתחנת רדיו אזורית, ותוך חודשים ספורים שברה את ההגמוניה של התחנות הארציות הוותיקות.

אנשי התחנה למדו את דרישות צרכני המוזיקה והתאימו את עצמם לטרנדים הבולטים בעולם, והחליטו על הקמת הפלטפורמות הדיגיטליות, המציעות אלפי פלייליסטים וסטים מוזיקליים, המותאמים לכל מצב, מיקום וזמן.

השקת האפליקציה לוותה במהלך מיתוג מחדש ויצירת שפה המתכתבת עם עולם התוכן של צרכני המוזיקה בעידן הדיגיטלי, תוך התאמה לכל הנכסים הדיגיטליים של הרדיו, תחת הסלוגן eco99music - sounds like you. המהלך עמד בכל יעדי החברה ומעבר לכך, והשיג תוך תקופה קצרה הישגים ראויים לציון: כמות הורדות גבוהה בהרבה מהיעד, מספר משתמשים בחודש ונתוני שימוש גבוהים במיוחד, לצד עלייה של עשרות אחוזים בנתוני ההאזנה לרדיו ויצירת מנוע צמיחה שמייצר הכנסות.

שיקולי ועדת השיווק: "חגית קמין ושרון שפירא הובילו מהלך חדשני שהביא למהפכה ברדיו eco99fm, ומשפיע רבות על צרכני המוזיקה בישראל. נתוני האזנה גבוהים במיוחד והתברגות בצמרת סקר ה-TGI, לצד נתונים מרשימים במיוחד לאפליקציה ויצירת מנוע צמיחה כלכלי לרדיו, הובילו את השניים לזכייה משותפת בתואר של אנשי השיווק של החודש".