רייטינג שבועי: "ארץ נהדרת בראש", "אמזונס" מאבדת צופים

השבוע "המירוץ למיליון" של רשת כבר מראה ל"אמזונס" של קשת את הגב - ובפער מובהק

התוכנית "ארץ נהדרת" של זכיינית ערוץ 2 קשת מסיימת את העונה שלה בראש טבלת הרייטינג השבועי זה השבוע השני ברציפות, הפעם עם 26.6% מבין משקי-הבית במגזר היהודי ו-736 אלף צופים בכלל האוכלוסייה. בקשת, הזכיינית שאצלה משודרת התוכנית, גם יכולים להיות מרוצים מכך שמתוך 10 התוכניות הנצפות בשבוע האחרון, 6 הן שלה, לעומת שתיים בלבד של המתחרה רשת.

אבל נדמה כי הסיפור האמיתי של השבוע הזה בכל הנוגע לרייטינג דווקא הרבה פחות משמח מבחינת קשת. הריאליטי היומרני והמושקע שלה, "המשימה אמזונס", הולך ומאבד צופים בקצב שבהחלט אמור להטריד את מנוחתם של קברניטיה. אם התוכנית הראשונה עוד הובילה את טבלת הרייטינג השבועית, והתוכנית שאחריה איבדה גובה אך עדיין שמרה על נתונים דומים לאלה של הריאליטי המקביל ברשת, השבוע "המירוץ למיליון" כבר מראה ל"אמזונס" את הגב - ובפער מובהק.

שתי תוכניות "המירוץ למיליון" ששודרו השבוע זכו לנתונים של 26.5% ו-25.4%, ובבדיקה לפי מספר הצופים הן גם שתי התוכניות הנצפות ביותר של השבוע, עם כ-750 אלף צופים לתוכנית. "אמזונס", לעומת זאת, צונחת ל-22.9% (בשבת) ו-20.6% (ביום רביעי), ובפרק ממוצע שלה צפו כ-600 אלף צופים.

בגזרת החדשות בסוף השבוע הפער בין מהדורות השישי שצומצם בשבועיים האחרונים שוב נפתח מעט. "שישי" עם אילה חסון של חדשות 10 מסתפקת ב-6.6%, לאחר שבועיים שבהם עברה את רף ה-7%. "אולפן שישי" של חדשות 2 מתחזקת מעט ל-13.5%. בגזרת מדורות השבת הפערים נותרים גדולים: 16.7% למהדורת חדשות השבת של ערוץ 2 מול 7.9% ל"המגזין" המשודרת במקביל בערוץ 10.

בערוץ 20 ממשיכים לשדר את משחקי הכדורגל של הנציגות הישראליות בגביעי אירופה, והשבוע שודר המשחק שבו הדיחה נומה קאליו את מכבי חיפה מהמשך המשחקים. המשחק ששודר מהשעה 19:00 זכה לרייטינג ממוצע של 3.2%.

רייטינג 24-7-16
 רייטינג 24-7-16