מאמון הציבור לביטוח: גלית אבישי תצטרף לוועדה לבחינת עתיד הענף

וגם: שמואל פלאטו-שרון מארח את מרסל אלין דה סוזה, נשיא ארגון מדינות מערב אפריקה

גלית אבישי / צילום: תמר מצפי
גלית אבישי / צילום: תמר מצפי

מאמון הציבור לביטוח

גלית אבישי תצטרף לוועדה לבחינת עתיד ענף הביטוח 

ניסיון להביא אמון לענף? גלית אבישי, יו"רית ומייסדת ארגון אמון הציבור, מצטרפת בימים אלה לוועדה הציבורית לבחינת עתיד ענף הביטוח.

בוועדה, שבראשה עומד גדעון סער, חברים גם שמואל סלבין; רו"ח דורון שורר, לשעבר הממונה על שוק ההון, הביטוח וחסכון במשרד האוצר; ואריה אברמוביץ', נשיא לשכת סוכני ביטוח.

גלית אבישי / צילום: תמר מצפי
 גלית אבישי / צילום: תמר מצפי

מנווט את המסלול המהיר לדוקטורט

אוניברסיטת תל-אביב ממשיכה בחגיגות ה-60 שלה, והפעם מעניקה תשומת-לב מיוחד לדוקטורנטים. 

והנה, במפגש חבר הנאמנים, הציגה סיגל אדר, מנכ"לית אגודת הידידים וארגון הבוגרים, בפני הנוכחים את פרויקט 60 מלגות ל-60 דוקטורנטים.

אורי לוין, ממייסדי WAZE, שנכח באירוע, הכריז בו במקום על מתן מלגה בסך 80 אלף שקל, וזאת לדוקטורנט בתחום החינוך. כך, עד היום נאספו כבר 31 מלגות מתוך ה-60 המיועדות.

עוד נכחו באירוע: פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה; עו"ד פיני רובין; קרין מאיר-רובינשטיין, מנהלת איגוד חברות ההיי-טק (IATI); אמנון דיק, יו"ר אגודת הידידים; ואחרים.

אורי לוין,  סיגל אדר / צילום: יעל צור
 אורי לוין, סיגל אדר / צילום: יעל צור

הקשר בין עסקים לבין אמנות ודאעש

מי הגיעו לפגוש את הסופר ברנאר-אנרי לוי?

הסופר הצרפתי ברנאר-אנרי לוי הגיע בשבוע שעבר לישראל, וזאת לרגל הקרנה מיוחדת של סרטו הדוקומנטרי "Peshmerga", שנערכה ביום חמישי במוזיאון תל-אביב לאמנות.

במגיעים לפגוש את הסופר האקטיביסט ולהתרשם מזווית נוספת של המלחמה נגד הטרור ודאע"ש: אנשי העסקים בני שטיינמץ, פייר בסנינו וקלוד ברייטמן; השחקנים רבקה מיכאלי וששון גבאי; ח"כ איוב קרא, סגן שר במשרד לשיתוף-פעולה איזורי; אלוף (מיל') יצחק מרדכי; תא"ל (מיל') סימה ועקנין-גיל, מנכ"לית המשרד לנושאים אסטרטגיים וההסברה; פרנק מלול, מנכ"ל ערוץ i24news ואחד מבעליו; פרנק וורמולן, קונסול צרפת בישראל; חילס פלוך, שגריר הולנד בישראל; מרטין וויס, שגריר אוסטריה; ואחרים.

בתום ההקרנה ערך לוי מפגש, בו סיפר כי המיליציות הכורדיות שנלחמות בדאעש גאות בקשר עם ישראל, וכי הלוחמים אוהבים להזכיר שהאלוף מרדכי נולד בכורדיסטן.

ברנאר אנרי לוי,  קלוד ברייטמן / צילום: Johanna Geron Elnet
 ברנאר אנרי לוי, קלוד ברייטמן / צילום: Johanna Geron Elnet

זיכרונות מאפריקה

שמואל פלאטו-שרון הצטרף לביקורו של מכר ותיק

לא רק בנימין נתניהו מחזק קשרים עם מדינות אפריקה, גם איש העסקים שמואל פלאטו-שרון. האחרון מתלווה בימים אלה לניסו בצלאל, נשיא לשכת המסחר ישראל-אפריקה, ויחד הם מארחים את מרסל אלין דה סוזה, נשיא ארגון מדינות מערב אפריקה. המטרה: חיזוק ופיתוח הקשרים הכלכליים ושיתופי-הפעולה, בעיקר בתחומי הטלקומוניקציה, הרפואה, התשתיות והאנרגיה הסולרית.

דה סוזה נחת אתמול (א') בארץ כאורח לשכת המסחר ישראל-אפריקה ומאחר שפלאטו-שרון, כך מתברר, חבר ותיק של האורח, התלווה גם הוא לביקור.

עם נחיתתו בארץ הוזמן דה סוזה לארוחה חגיגית במסעדת "בני הדייג" בתל-אביב. בהמשך ייפגש דה סוזה עם חברי לשכת המסחר, כאשר ביום רביעי הוא צפוי להיפגש עם נציגי חברת החשמל, תהל, בנק לאומי, בנק הפועלים, סולל בונה, מר ואחרות.

ניסו בצלאל, מרסל אלין דה סוזה, שמואל פלאטו-שרון / צילום: אבי גיא
 ניסו בצלאל, מרסל אלין דה סוזה, שמואל פלאטו-שרון / צילום: אבי גיא