yes משיקה אפליקציה ייעודית חדשה לילדים קטנים

אפליקציית yes GO kids מאפשרת צפייה בעולם תוכן עשיר לילדי הגן עם כ-3,000 תכני חינם בעברית ■ מתאפשרת גם הורדת תכנים למכשיר האישי לצפייה מאוחרת ללא תלות באינטרנט, והגבלת זמן הצפייה לילדים

חברת yes הודיעה היום על השקת yes GO kids - אפליקציה המאפשרת צפייה בעולם תוכן עשיר לילדי הגן עם כ- 3,000 תכני חינם בעברית ושפותחה על ידי טובי המומחים העוסקים בממשקים לילדים.

לדברי החברה, yes GO Kids מותאם לגילאי 2-6 ומעניק חווית צפייה מלאה ועשירה עם התכנים הכי פופולאריים היום לילדים והכולל בין השאר את הערוצים: דיסני ג'וניור, ניק ג'וניור, הופ! ובייבי ותוכניות רבות כגון: "דורה", "יובל המבולבל", "מועדון החברים של מיקי", "אומי זומי, "תותית", "תומס הקטר", זאת בנוסף לתכנים חינוכיים מעולם "yes עם מי לגדול".

כל התכנים באפליקציה הינם בעברית או מדובבים לעברית. האפליקציה מושקת במגוון רחב של טאבלטים וסמארטפונים, כגון אייפון ואייפד ומכשירי אנדרואיד למיניהם.

yes GO Kids מעניק גם פתרון לנסיעות ארוכות וחופשות בארץ ובחוץ לארץ, הסבירה החברה, ומאפשרת הורדת תכנים למכשיר האישי לצפייה מאוחרת ללא תלות באינטרנט, כך שגם במקומות בהם לא קיים חיבור לאינטרנט יוכלו הילדים ליהנות מהתוכן.

במסגרת האפליקציה יכולים ההורים להגביל את זמן הצפייה עבור הילד, כמו כן, ניתן להגדיר רשימת ניגון המורכבת מהתכנים האהובים לצפייה רצופה.