פרטנר משיקה פיצ'ר חדש: שירות לקוחות בצ'ט של פייסבוק

בשלב ראשון ה-Partner Bot יציע מענה אוטומטי לשאלות בנושא חבילות הגלישה ומועד חידושן ■ אם הלקוח ירצה המשך שירות לקוחות, הוא יופנה לצ'ט עם נציג שירות אנושי

איציק בנבנישתי  / צילום: תמר מצפי
איציק בנבנישתי / צילום: תמר מצפי

חברת פרטנר השיקה היום (א') פיצ'ר חדש מבחינתה - שירות לקוחות באמצעות צ'ט אוטומטי עם שירות הלקוחות באפליקציית מסנג'ר של פייסבוק.

השירות, שנקרא "Partner Bot", יציע מענה אוטומטי על-ידי מחשב (רובוט) 24/7 בנושא חבילות הגלישה של הלקוח בארץ, ניצול חבילות הגלישה ומועד חידוש החבילה (מחזור החיוב של הלקוח). אם הלקוח ירצה המשך שירות לקוחות - הוא יופנה לצ'ט עם נציג שירות אנושי. 

בהמשך, פרטנר תלמד את העדפות הלקוחות והנושאים שרלוונטיים להם ותרחיב את התחומים שבהם יעסוק המענה האוטומטי. 

לקוחות פרטנר שהמעוננים להתנסות בשירות צריכים להיכנס לאפליקציית המסנג'ר של פייסבוק, להקליד "Partner" בחלונית החיפוש ולהתחיל בצ'ט. הבוט (Bot) של פרטנר יענה לפנייה ויבקש מספר טלפון נייד של המנוי לצורך זיהוי, על-מנת שיוכל לספק פרטים אישיים על חבילת הגלישה. מיד לאחר הזנת המספר, תישלח הודעת SMS ובה קוד זיהוי. לאחר הזנת הקוד יוכל הלקוח לקבל מענה לשאלות מהבוט או להמשיך בהתכתבות עם נציג שירות.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר: "הבוט של פרטנר מרחיב את זמינות השירות ואת היצע ערוצי הפנייה של הלקוחות, וככל שנרחיב את תחומי ההתמחות בעתיד, נוכל לסייע ליותר ויותר קהלים. מניתוח מאות אלפי פניות של לקוחות למוקדי השירות של החברה, עלה באופן מובהק כי הנושא לגביו מתקבלות מספר רב של פניות הוא חבילות הגלישה. בהתאם, תכננו את גרסת הבטא של הבוט כך שתאפשר מתן מענה אישי לשאלות בנושא חבילת הגלישה של המנוי, ובהמשך נרחיב את השירות לתחומים נוספים. הבוט לומד כל הזמן ומאפשר לנו להרחיב את היכולות שלו בהתאם לצרכים ולדרישות שמתקבלות מכיוון הלקוחות".