אושרה רכישת מלון מצפה הימים ע"י ישרוטל ב-120 מיליון שקל

המלון נרכש ע"י רשת ישרוטל בחודש אפריל האחרון, אך העסקה הייתה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים ■ ימשיך לפעול במתכונתו הנוכחית כאחוזת בריאות וספא

אושרה עסקת הרכישה של מלון מצפה הימים על-ידי רשת ישרוטל. רשת ישרוטל השלימה ביום חמישי האחרון את עסקת הרכישה של מלון מצפה הימים. המלון נרכש על-ידי הרשת בחודש אפריל האחרון בסכום כולל של 120 מיליון שקל, אך העסקה הייתה כפופה  לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים, שכאמור נתנה לה אישור סופי בימים אלה.

עבור ישרוטל מדובר בדריסת רגל ראשונה וחשובה באזור הצפון, כשהצטרפות מלון מצפה הימים לפורטפוליו של הרשת תרחיב את היצע המלונות היוקרתיים, הכוללים כעת את מלון בראשית, מלון יערות הכרמל ומלון כרמים.

מלון מצפה הימים ימשיך לפעול במתכונתו הנוכחית כאחוזת בריאות וספא אורגנית, כאשר ישרוטל התחייבה לשמור על אופיו של המלון ותמשיך לשתף פעולה עם החווה האורגנית הצמודה אליה, שנשארת בבעלות סמי חזן.

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, מסר: "מלון מצפה הימים יצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של הרשת, ויהווה, כך אנו מאמינים ומקווים, תוספת ראויה ומשמעותית, אשר תחזק עוד יותר את מותג מלונות היוקרה האיכותי שלנו. עם הצטרפות מצפה הימים תכיל קבוצת מלונות היוקרה 6 מלונות: יערות הכרמל, רויאל ביץ' תל-אביב, כרמים, בראשית ורויאל ביץ' אילת.

"בחודשים הקרובים נבצע הליך הצטרפות מסודר, ואני מקווה שבתוך זמן קצר יהיה מלון מצפה הימים מלון ברוח רשת ישרוטל לכל דבר וענין. זו גם ההזדמנות להודות לסיגי לבנקופף על העבודה המעולה שביצעה במלון בראשית, ולאחל לה הצלחה רבה בניהול מלון מצפה הימים".

מצפה הימים הוקם כבית הבראה ב-1966 על-ידי ד"ר אריך יעקב ירוסלבסקי. הוא עבר לידיו הפרטיות של סמי חזן ב-1982. כבר מהשנים הראשונות המקום הקפיד על נהלים מיוחדים, ובהם איסור עישון וצפייה בטלוויזיה. עניין הטלוויזיה כבר שונה אחרי שהוכנסו מסכים לחדרים, אולם איסור העישון נשמר, ונוספו עוד מגבלות על שימוש בטלפונים סלולריים בשטחים הציבוריים של המלון.

רשת ישרוטל, שנמצאת בשליטת ג'וליאן לואיס, מנהלת 17 בתי מלון, מחציתם באילת. היא מפעילה 4,140 חדרים, מתוכם 3,166 בבעלותה המלאה או חלקית. הרשת כוללת מלונות באילת, ים המלח, מצפה רמון, ירושלים, רכס הכרמל ותל-אביב, בהם ישרוטל ים המלח וישרוטל גנים בים המלח, ישרוטל רויאל גארדן, ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל ים סוף, ישרוטל אגמים, ישרוטל לגונה, ישרוטל ספורט, ישרוטל ריביירה קלאב באילת וישרוטל פונדק רמון במצפה רמון.