תקציב הפרסום של מותג הרכב קאדילק עובר לראובני-פרידן

המותג טופל עד לאחרונה באדלר-חומסקי, אך ההתקשרות עם המשרד הופסקה לאחר שזכה בתקציב הרכב של סמל"ת, שהוא תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק 

משרד פרסום נוסף המרוויח מזכייתו של אדלר-חומסקי בתקציב הרכב של קבוצת סמל"ת הוא ראובני-פרידן. המשרד יקבל לטיפולו את תקציב הפרסום של מותג הרכב קאדילק.

המותג קאדילק טופל באדלר-חומסקי בעקבות הסכם בין אדלר-חומסקי למשרד הפרסום פוגל-אוגילבי בו טופל המותג בעבר. אדלר ופוגל הגיעו להסכם ביניהם לגבי אופן החזרת חובותיו של פוגל-אוגילבי לאדלר-חומסקי, במסגרתו תועבר הפעילות של פוגל במתכונת מצומצמת של ניהול תקציבים בלבד למשרד אדלר-חומסקי. 

פוגל פועל כמחלקה ממותגת באדלר, אליה הועברו התקציבים העיקריים שלו: אלדן, קאדילק, האוניברסיטה הפתוחה ועוד. 

ההסכם אליו הגיעו הצדדים נעשה לאחר שפוגל-אוגילבי הגיע לכינוס נכסים, בין היתר בשל חוב של למעלה מ-10 מיליון שקל לאדלר-חומסקי. המדיה של תקציבי פוגל אמורה הייתה לכסות חלק מהחוב לאדלר, אך במקרה של קאדילק הסידור לא עבד, היות ותקציב המדיה של המותג נרכש באמצעות חברת המדיה מיוז. 

כפי שנחשף ב"גלובס", אדלר-חומסקי זכה לאחרונה בתקציב הרכב של סמל"ת - תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק. בשל כך הוחלט ב-UMI, המשווקת את המותג בישראל, להפסיק את ההתקשרות עם אדלר.

מערך הפרסום של UMI כולל גם את ראובני-פרידן המטפל בתקציב שברולט - מתקציבי הרכב הגדולים שיש. UMI הקפידה בעבר להפריד בטיפול הפרסומי של מותגיה, אך עתה נראה כי בקבוצה החליטו לחרוג ממנהגם ולחזק את ההתקשרות הקיימת עם ראובני-פרידן.