מנכ"ל פסגות ברק סורני עורך סבב מינויים בבית ההשקעות

המינוי הראשון הוא של תמרה דירקטור, שתחליף את סורני בתפקידו הקודם ותכהן כמנכ"לית פסגות ני"ע ■ מינוי נוסף בסבב הוא של אייל גורן כמנכ"ל פסגות קרנות נאמנות, במקום ירון דייגי שהתפטר

מנכ"ל פסגות הנכנס ברק סורני הודיע היום (ה')  על סבב מינויים בצמרת בית ההשקעות. המינוי הראשון הוא של תמרה דירקטור שתכהן כמנכ"לית פסגות ני"ע. דירקטור למעשה תחליף את סורני עצמו, שקודם לתפקיד המנכ"ל. תמרה עובדת בפסגות ני"ע מאז 2007 וכיהנה לאורך השנים במספר תפקידים בהם סמנכ"לית פתוח עסקי, מנהלת תחום רגולציה ומנהלת קשרי לקוחות תאגידים. תמרה תכנס לתפקידה באופן מיידי.

מינוי נוסף בסבב הוא של אייל גורן כמנכ"ל פסגות קרנות נאמנות. גורן יחליף בתפקיד את ירון דייגי שביקש לפרוש לאחר 5 שנים מתפקידו זה ולאחר 11 שנה בפסגות בית השקעות. גורן עובד בפסגות מאז 2008 ומכהן -4 השנים האחרונות כסמנכ"ל קשרי יועצים. גורן ייכנס לתפקידו לאחר סיום חפיפה עם דייגי. את גורן תחליף קרן דנציגר שתכהן בתפקיד סמנכ"לית יועצים ולקוחות אסטרטגיים בחטיבת הלקוחות.

לדברי סורני: "מינויה של תמרה למנכ"לית פסגות ני"ע משקפת את חשיבות מינויו של נושא משרה בעל רקע מקצועי וניסיון רב. חברת ניירות הערך מנהלת כ-65 מיליארד שקל תיקי השקעות וכן את פעילות הברוקראז' של פסגות. תמרה מכירה תחומים אלו לפני ולפנים ואין לי ספק כי תצליח בתפקידה. אייל הוא מנהל עם ניסיון רב, ידע בתחום והיכרות רבת שנים עם יועצי ההשקעות בבנקים. אני בטוח כי יצליח בתפקידו זה כפי שהצליח בתפקידו הקודם".

סורני: "אני רוצה להודות לירון דייגי על השנים בהן עבד בפסגות ועל כך שהוביל את פסגות קרנות נאמנות להישגים משמעותיים ועקביים. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

דייגי ביקש למסור: "לאחר 11 שנים בפסגות, מתוכן 5 שנים כמנכ"ל פסגות קרנות נאמנות, החלטתי כי הגיעה העת לסיים פרק מוצלח זה ולעבור לאתגר הבא. ברצוני להודות על העבודה המשותפת, לעובדי פסגות, מנהליה, יועצי ההשקעות בבנקים, ובעלי המניות".