מירי רגב מאלתרת בשני פסטיבלים, ירדן ג'רבי מקבלת הצעה מעניינת

וגם: איך הפתיע שלמה אליהו את חברו שמואל לסר, ומדוע הוזמנה הנהלת אלבר-מוטו לארה"ב?

אלי דג'יברי,מאיר יצחק הלוי, מירי רגב, אמיר הלוי, ליאור מוצ'ניק, יורי גיא רון / צילום: יוד צילום אילת
אלי דג'יברי,מאיר יצחק הלוי, מירי רגב, אמיר הלוי, ליאור מוצ'ניק, יורי גיא רון / צילום: יוד צילום אילת

מירי רגב מאלתרת בשני פסטיבלים

וגם: מה חיפשה שרת התרבות והספורט בקומה ה-14 של מלון דן אילת?

מירי רגב לא נחה. אמש (א') ירדה שרת התרבות והספורט לאילת, שם הצליחה לרקד בשני אירועים מוזיקליים: התימניאדה - בה ערכה השרה על הבמה סולחה מרגשת עם השרה גילה גמליאל - ופסטיבל ג'אז בים האדום.

רגב, יחד עם מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת; יוסי שרעבי, מנכ"ל משרד התרבות והספורט; ואמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות; הגיעו לקוקטייל חגיגי במלון דן אילת, שציין את פתיחת פסטיבל הג'אז המביא לעיר שלל אמנים וקהל חובבי ג'אז, כשרבים מהם טוענים כי מדובר בסוגה עלית מוזיקלית, שנותנת כבוד גם לאילתורים.

אפרופו אילתורים, במהלך נאומו של ראש העירייה, נזף האחרון בקהל שהרעיש.

"אני שמה לב שאתה מתכונן לפתיחת שנת הלימודים. שיהיה בהצלחה", צעקה רגב מהקהל. "הדבר האחרון שאני מתיימר להיות זה מורה", ענה יצחק הלוי מהבמה.

רגב גם ניצלה את המומנטום וביקשה מליאור מוצ'ניק, מנכ"ל מלון דן אילת, אולם קטן בו תוכל לארח 30 פעילי ליכוד לחוג בית. מוצ'ניק ממיהר לאתר לה לוקיישן מתאים. המעוניינים מוזמנים לפנות לטרקלין שבקומה ה-14.

עוד השתתפו: אלי דג'יברי, המנהל האמנותי של הפסטיבל; אלי לנקרי, סגן וממלא-מקום ראש עיריית אילת ויו"ר תאגיד התיירות אילת; יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות אילת; ועו"ד יורי גיא-רון, יו"ר אגודת ידידי הפסטיבל.

אלי דג'יברי,מאיר יצחק הלוי, מירי רגב, אמיר הלוי, ליאור מוצ'ניק, יורי גיא רון / צילום: יוד צילום אילת
 אלי דג'יברי,מאיר יצחק הלוי, מירי רגב, אמיר הלוי, ליאור מוצ'ניק, יורי גיא רון / צילום: יוד צילום אילת

הכבוד של הארלי

מדוע הוזמנה הנהלת אלבר-מוטו לארה"ב?

התרגשות בקהילת אופנועי הארלי דיווידסון. אורן אלעזרא, מנכ"ל אלבר; ניסים בנימין, מנכ"ל אלבר-מוטו; וחיים גואטה, מנהל אולם התצוגה הראשי של הארלי דיווידסון; חזרו לאחרונה מבוסטון. הסיבה: אלבר נבחרה לדילר המצטיין של הארלי דיווידסון העולמית וזכתה במגן הוקרה.

אלעזרא הנרגש אמר כי "מדובר בכבוד לישראל ובהישג של אלבר-מוטו, שלו שותפים גם קהילת הרוכבים ומועדון הארלי בישראל. מגן ההוקרה הוענק על השגי 2015 בה עברנו את היעד ב-400%".

מגן ההוקרה (Bar And Shield) מוענק מדי שנה על-ידי מתיו לבטיץ', נשיא חברת האופנועים, ל-6 דילרים נבחרים בעולם, מתוך 1,200 הדילרים של המותג.

ניסים בנימין, אורן אלעזרא, מתיו לבטיץ',חיים גואטה / צילום: אלבר-מוטו
 ניסים בנימין, אורן אלעזרא, מתיו לבטיץ',חיים גואטה / צילום: אלבר-מוטו

מדליית ספיר

מנכ"ל כאל מציע לירדן ג'רבי דיל טריקי

הג'ודאית והמדליסטית האולימפית הטרייה ירדן ג'רבי הגיעה הבוקר (ב') למשרדי חברת כאל, בה נערכה לה קבלת-פנים חגיגית.

דורון ספיר, מנכ"ל כאל, נותנת החסות של הג'ודאית, הציע לג'רבי כרטיס אשראי מעוצב עם תמונה שלה תמורת המדליה עצמה. ג'רבי סירבה, ולשביעות-רצונם של כל המשתתפים, את הכרטיס המעוטר ברגע ההיסטורי היא בכל זאת קיבלה.

דורון ספיר, ירדן ג'רבי / צילום: ישראל הדרי
 דורון ספיר, ירדן ג'רבי / צילום: ישראל הדרי

התושייה של למבורגיני

נהג המרוצים הישראלי מגייס חסות וחוצפה ישראלית

שלא תחשבו שסיימנו עם אירועי ספורט. בר ברוך, נהג מרוצים מכרמיאל המתחרה בליגת GT SUPER CUP מטעם קבוצת למבורגיני, הוא ספורטאי רב-תושייה. לקראת המשך עונת המרוצים וכניסתו הצפויה של ברוך לליגת מרוצי מכוניות הפורמולה, הוא החל לגייס נותני חסות שיעזרו ויממנו את ההוצאות הגבוהות הנדרשות בהשתתפות בספורט המוטורי.

ברוך, ספורטאי נמרץ ואמיץ, מיהר והפיץ מייל עם תמונת הלמבורגיני הורקאן GT3 בה הוא מתחרה, כשעליה מתנוסס לוגו החברה שלהם. הוא אף הבטיח כי מעבר לחשיפה התקשורתית והיוקרתית הם יקבלו שיעור אישי בנהיגה תחרותית.

בין המנהלים אליהם פנה ברוך ניתן למנות את זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה; רן גוראון, מנכ"ל פלאפון; ואילן גרינבוים, מנכ"ל קבוצת יורוקום.

האחרון מיהר וענה: "בר היקר, קראתי את מכתבך והתרשמתי מהישגייך ומהרעיון של הצבת הלוגו של יורוקום על גבי מכונית הלמבורגיני שלך. אשמח להיפגש איתך ולדון באפשרויות לשיתוף-פעולה". 

נמשיך ונעדכן.

בר ברוך / צילום: כוכב מזור
 בר ברוך / צילום: כוכב מזור

אובמה, מסנג'ר והסטארט-אפ הישראלי

הסטארט-אפ Fiverr מתרחב, מגייס ופותח משרד בסן פרנסיסקו

בשורה לפרילנסרים בסן פרנסיסקו - הסטארט-אפ הישראלי פייבר (Fiverr), המציע זירת מסחר אלקטרונית לחברות ופרילנסרים, פותח בימים אלה משרדים בסן פרנסיסקו, ולשם כך הרחיב את צוות הניהול בארצות-הברית.

הצוות בסן פרנסיסקו כולל מעתה את ברנט מסנג'ר, שיישמש כראש קהילה גלובלי בחברה. מסנג'ר עבד בעברו כמנהל מטה השטח עבור קמפיין מסע הבחירות של ברק אובמה בשנת 2008.

לצדו של מסנג'ר מונה כריס ליין לתפקיד ראש מחלקת הדיגיטל הגלובלי של החברה.

המשרד בסן פרנסיסקו הוא החמישי של החברה, בנוסף לניו-יורק, שיקגו מיאמי ותל-אביב.

מיכה קאופמן, מנכ"ל פייבר, מסר כי "סביבת החדשנות של סן פרנסיסקו הופכת אותה לבית המושלם למשרדינו החדשים. הקהילה שלנו היא מנוע צמיחה מרכזי להצלחת החברה. צירופם לחברה של מנהיגים חדשים הממוקדים בתחום הקהילה רק מחזקת את הקשרים שלנו ליזמים ופרילנסרים המסתמכים על הפלטפורמה שלנו".

הקרנות המשקיעות בפייבר הן Square Peg Capital, בסמר, אקסל ו-Qumra Capital.

ביצת הפתעה

כך הפתיע שלמה אליהו את חברו שמואל לסר

שלמה אליהו, מייסד חברת הביטוח אליהו, מפרגן ומשקיע. כשחברו הוותיק, משווק הביצים שמואל לסר, הזמין אותו למסיבת יום הולדתו ה-70 בביתו שבסביון, החליט אליהו להשקיע, להיות יצירתי ולהעניק לחברו הטוב למעלה מ-50 שנה מתנה אישית בהזמנה מיוחדת שתשדר גם יוקרה.

אליהו ביקש מרפי פרידמן, מנכ"ל חברת הצורפים, ליצור עבורו לוח משחק איקס מיקס דריקס עשוי שיש, בו שובצו פסי כסף טהור. המשחק הקלאסי, מתברר, חביב על שניהם. מכיוון שבביצים עסקינן, הלוח כולל כלי משחק בדמות ביצי כסף וביצי כסף מצופות זהב 18 קראט, אותן עיצב עבור אליהו האמן הראשי של חברת הצורפים.

שווי המתנה נאמד בכ-15 אלף שקל.

שמואל לסר,  שלמה אליהו / ביצים מצופות זהב /  צילומים: משפחת אליהו, משפחת אליהו
 שמואל לסר, שלמה אליהו / ביצים מצופות זהב / צילומים: משפחת אליהו, משפחת אליהו