עשו זאת בעצמכם: איקאה מציגה מסעדה בקונספט מעניין

פופ-אפ מיוחד בסניף הלונדוני של הרשת - אוכל גורמה במסעדת החנות ■ הטוויסט - כמו את הרהיטים, גם את הארוחה יצטרכו הסועדים להרכיב לגמרי בעצמם

איקאה / צלם: תמר מצפי
איקאה / צלם: תמר מצפי

בימים אלה יוצא לתיבות הדואר שלכם הקטלוג החדש של איקאה, מה שיוביל רבים מכם אל אחת מ-3 חנויות של החברה השוודית המוכרת כדי להתחדש במדפים מעוצבים או אולי ארון שתוכלו להרכיב לגמרי בעצמכם.

כמו רוב הלקוחות שמגיעים לחנויות הענק, גם אתם בטח תסיימו את הביקור הארוך שלכם במסעדת המזון המהיר, שמציעה נקניקיות, כדורי בשר שוודיים או סתם קפה וקינוח, ותחלמו על היום שבו יגישו לכם שם אוכל קצת יותר רציני.

מי שיכולים להפסיק לחלום הם לקוחות איקאה בבריטניה, שמ-10 בספטמבר יוכלו להגיע לסניף הלונדוני של הרשת וליהנות מארוחה ברמה גבוהה. מה הקאץ', אתם שואלים? ובכן, בדיוק כמו מוצרי החברה, גם את הארוחה ייאלצו באי המקום להכין לגמרי בעצמם, בעזרתו של סו-שף שיחכה להם במקום ומטבח מעוצב שיהיה כל-כולו לשירותם.

הפופ-אפ המיוחד הזה יחל כאמור בעוד כמה ימים ויימשך עד 25 בספטמבר - והכול לגמרי בחינם. לידיעתכם - אם תבחרו להגיע למקום, תיאלצו לסגור מראש רשימה של 20 מוזמנים שלהם תרצו לבשל, ולעדכן את החברה מראש.