שחקן חדש בהזמנות התיירות און ליין: אתר אקספרס

איש התקשורת יוליאן לוינסון, בעלי קבוצת אקספרס המפעילה את אתר אקספרס ודף הפייסבוק אקספרס, ישיק בימים הקרובים אתר תיירות חדש שיתמודד בשוק הזמנות הנופש

הדקה ה-90, מאחוריך: אל שוק ההזמנות התיירות און ליין מצטרף בימים אלה שחקן חדש: ל"גלובס" נודע כי איש התקשורת יוליאן לוינסון, בעלי קבוצת אקספרס המפעילה את אתר אקספרס ודף הפייסבוק אקספרס, מתעתד להשיק בימים הקרובים אתר תיירות חדש שיתמודד בשוק הזמנות הנופש.

בשונה מרוב האתרים, לוינסון נכנס לנושא דווקא מזווית התוכן, תוך שהוא מנצל את יסוד מדור התיירות שכבר נמצא באתר כדי להפוך אותו לאתר העוסק גם בשיווק.

כראוי למי שבא מתחום התוכןף האתר יתמקד בכתבות סיקור נרחבות על רשתות בתי מלון מלונות בוטיק בארץ תוך דגש רב על אמינות. הכוונה היא להציג את חווית החופשה שעל הפרק לא רק ברמת המלצה של טוב/לא טוב אלא גם פירוט של מפרט המלון יתרונות וחסרונות - זאת כדי שמזמיני החופשות יקבלו מושג ברור לאן הם מגיעים ואיזה סוג חוויה מצפה להם. 

את השקת האתר ילווה קמפיין שעיקרו הגרלת חופשות ליעדים שונים בארץ ושיפור הזמנות שכבר נעשו. למשל, הוספת ימי חופשה על חשבון האתר על הזמנה של מספר לילות. בנוסף, בימים אלה מנהלת הקבוצה משא-ומתן עם מספר רשתות על-מנת לגבש הנחה תמידית אשר תינתן דרך ההזמנה באתר.

כאמור, האתר החדש נבנה על היסודות של אתר אקספרס. בימים אלה עסוקים שם בהתקנת תוספים שונים, כגון מערכת סליקת אשראי ותשלומים שונים, עיצוב, שדרוג ושיפור פני האתר כולו לקראת ההשקה הצפויה בקרוב.

לוינסון אישר את הידיעה ומסר בתגובה כי הכוונה היא להקים אתר שפונה לכולם, אך ההתמקדות היא בקהל הצעיר יחסית בגילאי 20-35. "המטרה היא לפתח אתר ומדור נוח לשימוש, כדי שהתייר יידע מה הוא רוכש. הייחוד שלנו כרגע הוא הדילים: הצעה ללילה נוסף על חשבוננו בכל הזמנה של 3 לילות. הייחוד הוא גם באופן הצגת התוכן: אנחנו משקפים את התמונה המלאה ובאתר עצמו יוצעו תכנים נוספים מלבד תיירות. בין היתר נשיק פינה של לקוחות שישתפו חוויות בווידאו ויקבלו על כך פרסים".