תקציב הפרסום של אופל עובר לדרורי-ארועטי-ברמן

המשרד, שמטפל בתקציב שלמה SIXT שאף הוא בעלות קבוצת שמלצר, איבד לאחרונה את תקציב סמל"ת ונשאר פתוח לטיפול במותג רכב אחר 

חודשים אחדים לאחר שאיבד את תקציב הפרסום של סמל"ת, יכול משרד הפרסום דרורי-ארועטי ברמן להתנחם בפרס ניחומים: ל"גלובס" נודע כי תקציב מותג הרכב אופל יעבור לטיפולו.

למעשה, התקציב יישאר בפועל בתוך קבוצת BBDO, זאת מאחר שהוא טופל עד עתה במשרד הפרסום גיתם BBDO, המחזיק ב-25% ממניות דרורי-ארועטי-ברמן.

גיתם זכה בתקציב לפני כ-6 שנים, כחלק ממכרז שערכה החברה סביב ההשקה המחודשת בישראל, זאת על רקע העברת הזיכיון לשיווק בישראל מקבוצת UMI לשלמה שמלצר.

החיבור של אופל עם גיתם נחשב למוצלח - מכירות המותג בישראל צמחו השנה ב-14%. עם זאת, החיבור של קבוצת שמלצר עם ארועטי-ברמן הוא ארוך-שנים - דודי ברמן הוא הפרסומאי של שלמה SIXT הרבה שנים, ויש להניח כי הפרידה של המשרד מתקציב סמל"ת רק הרחיבה את האפשרות לשיתופי-פעולה נוספים.

עידו הר טוב, מנכ"ל גיתם, אישר את הידיעה ומסר בתגובה כי הבחירה של אופל להישאר בקבוצה מאפשרת ניצול מידע ומומחיות של הקבוצה המשך של המהלכים המוצלחים שבוצעו עד כה, ובאותה עת פותחת נתיבים ורעיונות חדשים שיביאו להמשך צמיחה והתרחבות של מותג הרכב.