רק תבואו: המקום שבו תקבלו 8 דונם חינם ועבודה מובטחת

מאפיה וצרכניה מקומית באי קייפ ברטון בקנדה, שהתקשתה למצוא ידיים עובדות, פרסמה מודעה בפייסבוק לפיה היא תיתן שטח של 8 דונם לבניית בית, לכל מי שיהיה מוכן לעבור לאי היפייפה לתקופה של 5 שנים לפחות ולעבוד במקום תמורת תשלום ■ צפו בסיפור

אי קייפ ברטון נובה סקוטיה קנדה, שטח חינם / צילום: וידאו
אי קייפ ברטון נובה סקוטיה קנדה, שטח חינם / צילום: וידאו

אחרי שהציע לאזרחי ארה"ב להגר אליו במקרה שדונלד טראמפ ייבחר לנשיא, האי קייפ ברטון שבפרובינציית נובה סקוטיה בקנדה, יוצא עם עוד הצעה שקשה לסרב לה. והפעם, מאפיה וצרכניה מקומית בשם The farmer's daughter, שהתקשתה למצוא ידיים עובדות, פרסמה מודעה בפייסבוק לפיה היא תיתן שטח של 8 דונם לכל מי שיהיה מוכן לעבור לאי לתקופה של חמש שנים לפחות ולעבוד במקום. על פי ידיעה שפורסמה לראשונה באתר CTVnews הקנדי, יותר מ-3,500 אנשים מרחבי העולם הגישו את מועמדותם להצעה המפתה ושלוש נשים התקבלו.

אם אתם מרגישים שפספסתם, אל דאגה, הבעלים של המכולת והשטח, סנדי מקלין והת'ר קאולומב, מתכננים לגייס עוד 3 או 4 עובדים באביב הקרוב. כל שעליכם לעשות הוא להתחייב לעבוד במקום במשך 5 שנים, תמורת משכורת כמובן, כאשר בתום התקופה תקבלו 8 דונם מתוך 800 הדונם השייכים לבעלים, בתנאי שתשלמו 2,000 דולר עבור הוצאות משפטיות לרישום הזכויות בקרקע. יש מתעניינים?