שודרג למחלקה ראשונה בשווי 21 אלף דולר והפך לסנסציית רשת

קייסי נייסטאט הוא בלוגר וידאו ידוע, וזה אולי מה שעזר לו לקבל שדרוג לטיסה של 14 שעות לניו-יורק, בסוויטת המחלקה הראשונה שנחשבת לאחת הטובות בעולם ■ הוא תיעד את הטיסה המפנקת בסרטון מעורר קנאה שזכה לעשרות מיליוני צפיות

תיירות, טיסה במחלקה ראשונה/ צילום: מתוך הוידאו
תיירות, טיסה במחלקה ראשונה/ צילום: מתוך הוידאו

לרובנו חלום השדרוג למחלקה ראשונה במטוסים נראה כמעט בלתי אפשרי. אבל כשאתה בלוגר וידאו ידוע, הסיכויים שלך הופכים טובים יותר.

קייסי נייסטאט (Casey Neistat), שמוכר בעולם בזכות הסרטונים שלו, כמו זה שמציג גלישה בסנובורד בסופת השלגים בניו-יורק בחודש ינואר האחרון, העלה סרטון חדש לרשת, שבו הוא מפרט את חוויותיו משדרוג למחלקה הראשונה בטיסת אמירטס מדובאי לניו-יורק.

הוא חיפש את מחיר הטיסה במחלקה היוקרתית שאורכת כ-14 שעות, ומצא שהוא עומד על 21 אלף דולר. לדבריו, הוא לא נשכר על-ידי חברת התעופה, ולא שולם לו כסף כדי לייצר את הווידאו, אבל מאז שהוא "שחרר" את הווידאו, הסרטון הפך ויראלי וזכה לעשרות מיליוני צפיות.

בסרטון נראה קייסי מתעד את כל שלבי הטיסה והפינוקים של המחלקה הראשונה באמירטס מאיחוד האמירויות הערביות, שנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם. החל מהדלתות שסוגרות על החדר הפרטי שלו בטיסה, דרך מסך הטלוויזיה הענק שלו (שהוא גם מסך מגע כמובן) ועד הזמנת קוויאר מהתפריט. אפילו בר קטן משלו במקרה שלא מתחשק לו לקרוא לדיילת בשביל משקה.

כמובן שהתא המפואר מאובזר גם במושב-כורסא נוח שהופך למיטה, המלווה בפיג'מה ודייל/ת שנמצאים בקרבת מקום כדי לסדר את המיטה לשינה לנוסעים העייפים.

בנוסף, קייסי תיעד את אחד הפינוקים בטיסה בקו זה - מקלחת בצירוף בקבוקוני שמפו ושאר מוצרי טואלטיקה מפנקים.

הווידאו זכה לכמעט 20 מיליון צפיות של אנשים, שכנראה לא יזכו לשדרוג שכזה - אבל לפחות יוכלו לדעת מה הם מפסידים.