סקר ראשון אחר העימות: קלינטון ניצחה את טראמפ בפער גדול

סקר: 52% מהצופים בעימות חושבים קלינטון ניצחה, 39% מעניקים ניצחון לטראמפ; 60% מהם מעריכים כי טראמפ היה במתקפה

דונלד טראמפ והילארי קלינטון, בחירות ארה"ב / צילום: וידאו
דונלד טראמפ והילארי קלינטון, בחירות ארה"ב / צילום: וידאו

רוב זעום של צופים ב עימות הנשיאותי השלישי והאחרון , שנערך לפנות בוקר (ה') בלאס וגאס, נבאדה, סבורים כי המועמדת הדמוקרטית הילארי קלינטון ניצחה - כך עולה מסקר של רשת CNN לאחר העימות. על פי הסקר שנערך בקרב צופי העימות, 52% סבורים כי קלינטון ניצחה, ו-39% סבורים כי יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ ניצח.

כמו כן, 60% מהצופים העריכו כי טראמפ היה במתקפה במרבית הזמן ואילו רק 23% סבורים כי קלינטון הייתה במתקפה. 15% מהצופים טענו כי שניהם היו במתקפה במהלך העימות. 55% סבורים כי המתקפות של טראמפ היו מוצדקות, ו-34% סבורים כי המתקפות של קלינטון היו הוגנות.

על פי נתוני השימוש בטוויטר, 59% מהציוצים בנוגע לעימות התייחסו לדונלד טראמפ, לעומת 41% שהתייחסו לקלינטון. עם זאת, קלינטון הגדילה את מספר העוקבים שלה בכ-13 אלף, ואילו טראמפ בכ-6,000 בלבד.

הנושאים שעליהם פורסמו הציוצים הרבים ביותר הם יחסי חוץ, כלכלה, הפלות, טרור והגירה. הרגע מתוך העימות שזכה להתייחסויות הרבות ביותר בטוויטר הוא הדיון של שני המועמדים ביחס לנשים, ורק לאחר מכן סירובו של טראמפ להתחייב להכיר בתוצאות הבחירות וטענת קלינטון כי יריבה הוא "בובה" של פוטין.

כמו כן, טוויטר פרסמה את הציוץ שזכה להכי הרבה ציוצים מחדש במהלך העימות. מדובר בהודעה של טראמפ משנת 2013, שבה נכתב: "אתם חושבים שפוטין יגיע לתחרות מיס יוניברס בנובמבר במוסקבה - אם כן, האם הוא יהפוך לחבר הכי טוב שלי?". במהלך העימות, שב ואמר טראמפ כמה פעמים כי "פוטין אינו חבר שלי".