יונייטד משיקה מחלקת תיירות מוזלת: מה לא תקבלו שם?

חברת התעופה האמריקאית תציע כרטיסים מוזלים, שיתחילו להימכר בתחילת 2017 ■ הרוכשים לא יוכלו לבחור מושב בטיסה, לבטל את העסקה או להשתמש בתאי האחסון במטוס

נוסעי יונייטד איירליינס יוכלו ליהנות בקרוב מתעריפים זולים יותר בחלק מטיסות החברה, אך הכרטיסים המוזלים יגיעו עם רשימת כללים נוקשים - שיכולה להפוך את כל העסקה ללא אטרקטיבית.

כרטיסי הטיסה ישווקו כ-Basic Economy - רמה אחת מתחת למחלקת התיירים הקיימת - ויתחילו להימכר בתחילת 2017, עבור טיסות באביב הקרוב. תחילה יהיה ניתן לרכוש את הכרטיסים הללו רק לטיסות פנימיות בארה"ב, בין ערים מסוימות.

המחיר שישלמו הנוסעים תמורת המחיר הזול הוא לא זניח. ראשית, המושב נבחר אוטומטית עבור הנוסע ברגע הצ'ק-אין, וקבוצת נוסעים שמעוניינת לשבת יחדיו לא תוכל להבטיח לעצמה מושבים צמודים. בנוסף, נוסעי ה-Basic Economy יהיו האחרונים לעלות למטוס.

שנית, הרוכשים בתעריף הזול לא יורשו להעלות למטוס כל מטען שלא יכול להיכנס מתחת למושבם, וייאסר עליהם להשתמש בתאי האחסון העליונים במטוס. המשמעות היא שעבור נוסעים אלה כל דבר הגדול יותר מארנק, תיק למחשב או תיק גב קטן - ייאלץ להיות מאוחסן בבטן המטוס.

לבסוף, גם חוקי העסקה יוקשחו עבור נוסעי ה-Basic Economy - ביטולים או שינויי תאריכים לא יורשו, ובמקרים בהם לא יוכלו הנוסעים לטוס באותה טיסה, כספם לא יוחזר להם.