הפרסומת החדשה של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes עדיין הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות של שבוע חוזרת הפרסומת בכיכובה של שני כהן לדירוג ■ הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן היא המושקעת ביותר בשבוע החולף

לאחר היעדרות של שבועיים חוזרת פרסומת של 9 מיליון לראש דירוג הפרסומות האהובות, והפעם עם פרסומת חדשה של שני כהן שבה היא מגלמת אסקימוסית באיגלו. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.8%. עם זאת, מבחינת שיעורי זכירה הקמפיין מצליח פחות, וממוקם במקום השלישי בדירוג.

הפרסומת ל-yes באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב - שבה אמא שרה על היום העמוס שהיה לה ומתיישבת לראות טלוויזיה - היא גם השבוע הפרסומת הזכורה ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.3%.

יותר פרסומות

הקמפיין של הבנק הבינלאומי, בכיכובו של אסי כהן שמכין ללקוח שלט עם עטלף - גם היא של גליקמן-שמיר-סמסונוב - הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית. סך ההשקעה בקמפיין עומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של סלקום TV, עם סך השקעה גבוה יותר של 2.1 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 530 לעומת 504. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42 מיליון דולר לעומת כ-38 מיליון דולר בתקופה הקודמת.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות