5 משרדים מתמודדים על תקציב נת"ע בהיקף 10 מיליון שקל

משרדי הפרסום המתמודדים: גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G ■ עד לפני כמה חודשים טופל התקציב במקאן ואלי

קמפיין הרכבת / צילום: מסך
קמפיין הרכבת / צילום: מסך

5 משרדי פרסום מתמודדים במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) בהיקף 10 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס". עם המשרדים נמנים גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G.

נת"ע היא חברה ממשלתית, וכפועל יוצא מכך היא מחויבת על-פי חוק חובת המכרזים לקיים מכרז כל כמה שנים.

התקציב נוהל עד לפני כמה חודשים במקאן בוטיק - זרוע התקציבים הקטנים של מקאן תל-אביב. בהמשך, עם סגירת זרוע זו, הועברו תקציביה, לרבות זה של נת"ע, למקאן ואלי - השלוחה של הקבוצה במצפה רמון.

המהלך המשמעותי הגדול ביותר של נת"ע הוא בניית הרכבת הקלה בתל-אביב. היציאה לדרך של הבנייה, שהייתה אפופה בחששות כבדים מפקקי תנועה, לוותה בקמפיין שנשא את הסיסמה "קשה עכשיו, הקלה אחר-כך". 

שלא לייחוס אומרים גורמים בענף כי המכרז הוא אחד המקצועיים והמכבדים שהתנהלו בשוק בתקופה האחרונה, הן מבחינת ההתנהלות מול המשרדים בשלבים הראשונים והן בהגדרת תנאים שיאפשרו למשרדים לעבוד ולא להפסיד על התקציב כסף - משהו שלא מרבים לראות בעת האחרונה. השלב הראשון כלל עמידה בתנאי סף והגשת קייס סטאדי אחד. מתוך המגישים נבחרו כאמור 5 משרדים, שאמורים להציג בהמשך מצגת לבריף קריאייטיב ואסטרטגיה.