פולקסוואגן מציגה את הגולף החדשה והמתקדמת אי פעם

4 שנים לאחר הצגתה, מקבל הדור השביעי של הגולף הפופולרית מבית פולקסוואגן מתיחת פנים משמעותית עם מנוע חדש וחסכוני במיוחד, ושלל מערכות בטיחות אלקטרוניות מתקדמות

חדשות הרכב, גולף 2017 / צילום: נטשואו קאר
חדשות הרכב, גולף 2017 / צילום: נטשואו קאר

הדור השביעי של הגולף הפופולרית מבית פולקסווגן מקבלת מתיחת פנים, בדיוק על פי הספר הלא כתוב של תעשיית הרכב, ארבע שנים לאחר הצגתה.

כנהוג בפולקסווגן, במיוחד בגולף, העדכון החיצוני אותו קיבלה מינורי למדי וכולל פגושים חדשים מלפנים ומאחור, יחידות תאורה קדמיות מעוטרות בנורות לד לתאורה בשעות היום, פנסים אחוריים המורכבים מנורות לד, וזהו.

כך שאל תצפו להבחין מיד בהבדלים בין גולף שבע לשבע וחצי. תא הנוסעים זכה להגדלה של לוח המחוונים, וגם מסכי המגע צמחו במידותיהם לשמונה או תשעה אינץ נקודה שניים, תלוי על פי הגרסה.

החדשות האמתיות נמצאות מתחת למכסה הקדמי, שם נמצא מנוע שגולף שבע וחצי היא הראשונה לקבל אותו. מדובר במנוע ליטר וחצי מוגדש, המספק מאה וחמישים כוחות סוס. מנוע זה בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד, חדשה גם היא, יוכל להגיע לצריכת דלק של מעל לעשרים קילומטרים לליטר, כך על פי פולקסווגן. וזה עוד לפני גרסת הבלו-מושן החסכונית של החברה, שתתבסס על אותו מנוע רק עם הספק מופחת של מאה ושלושים כוחות סוס, ועוד כמה שיפורים שיאפשרו כמעט עשרים ושניים קילומטרים של נסיעה, לליטר בודד של בנזין.

מערכות בטיחות אלקטרוניות מהוות את גולת הכותרת של העדכון הנוכחי, עם מערכת לנסיעה אוטונומית למחצה בזמן זחילה בפקקים, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, ומערכת עצמאית לבלימת חירום שיודעת לזהות הולכי רגל. לארץ צפויה המכונית להגיע ברבעון השני של שנה הבאה. לא ברור מה יהיה מחירה, ואילו מערכות ייעלמו מההיצע בדרך הארוכה ארצה.